Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Tror jeg hadde El for 10 dager siden. Begynte å sjekke tappen for 5-6 dager siden og den sitter høyt og bakovervendt,den kjennes hard ut,men litt myk utenpå. Den er ikke helt lukket siden jeg har et barn fra før. Det er jo sånn den skal være når man er gravid,men skal den være slik allerede nå ?!?! Noen med erfaring ? Tror jeg skal ta en test i morgen....sikert negativ,men klarer ikke å vente til IKM 2 /3 juni:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Det er ikke noe poeng å kjenne på tappen, vertfall ikke for min del. tappen min er slik som den er når en er gravid helt frem til noen timer før mensen kommer. Altså, jeg kan ikke bruke den til å forutsi om jeg er gravid eller ikke. derimot er den ett godt redskap til å finne ut når jeg har EL. Da kjenenr jeg veldig godt når den er åpen, EL kommer noen dager senere
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 har du lest inne på pernille.info? sjekker den med jevne mellomrom jeg og, men dessverre ikke ofte nok til at jeg kjenner no forskjell syns d er litt vanskelig, men min idag, var lukket,sitter høyt og bakovervendt, hard inni og myk utenpå, akkurat som din ser jeg... Spennende da..
Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 Takk for svar :-) Har leste at det er flere som ikke blir "kloke" av å kjenne på tappen. Da blir sikkert tappten værende høyt til jeg får IKM :-(( Så spennende da ire86,2pp....kanskje det er noe på gang :-) Jeg har lest MASSE på Pernilleinfo, men har ikke funnet noe som passer med helt ennå. Tappen er som om jeg er gravid,bortsett fra at den er ikke "plugget" igjen,men som jeg har lest, så blir den ikke "plugget"siden jeg har barn fra før. Får bare vente å se hva som skjer ......
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 ja, min kjentes ut som at den tilhørte "ved tidlig svangerskap" tegnene. Synd d er litt vanskelig å kjenne om den er åpen eller lukket. kjentes nokså "plugget igjen" nå da.. (Har ikke født før.) Krysser fingrene på at d er noe på gang hos oss begge :)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Tappen min lever sitt eget liv inni der. Feks så er den som noen skrev over her høyt opp og lukket til rett før mensen kommer. Men den er også høyt oppe lukket tett igjen og forholdsvis myk utenpå nå rett etter mensen, er på syklus dag 7 i dag. Der vil den nok være til den åpner seg rundt EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå