Christoffer i magen Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Ettersom det er både gravide og de som allerede har født her inne og det var lite svar å få på BIM prøver jeg her. Hvordan vet man om det er slimproppen som har gått? Har termin 3 juli, allerede vært inne og stoppet premature rier for 1,5 uke siden og der ble det konstatert ca 1 cm åpning og myk tapp. Om onsadgen hadde jeg lett rosa utflod og om fredagen kom det en brunaktig slimete litt avlang klump. Den var vel 1,5-2 cm lang tipper jeg. (unskyld ekle detaljer men....) I ettertid har det vært litt mindre utflod enn ellers og ikke noe farget. Jeg har i grunn alltid trodd at slimproppen var mere rund og at det kanskje ville komme mere utflod i ettertid. Eller? Hva tror dere? Erfaringer og meninger tas med stort takk
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg var ikke i tvil om at det var slimproppen da den gikk! Det var ikke noe klump for min del, bare endel slim som kom ut i løpet av dagen.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hos meg kom den etter en natt med rier. Hadde åpningsrier i 1 time på natten, og etter det kom den. Var bare litt blod-aktig slimete utflod. Ingen "propp" her i gården... På førstejenta merket jeg ikke noe til den...
Christoffer i magen Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 Dytter litt på denne... Flere???
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Har du had noe mer rie aktivitet, det kan være tegn på at den har gått, men nå hender det ofte at den går lenge før fødselen går også. Her gikk slimproppen godt uti fødslen, men vet av flere den har gått til flere uker før de fødte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå