Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei! Kom over en tråd der du sa at du er frisør, så da lurte jeg på om du ville svare meg på dette: Jeg var farget rådhåret, rimelig utvaska. Så dro jeg til frisør (ELENDIG frisør) og sa at jeg ville bli lys, altså få mange lyse striper i håret, slik at jeg skulle se mest mulig blond ut uten å helbleke. Resultatet ble mildt sagt GRUSOMT og jeg orker ikke gå sånn på håret, men det er så dyrt å gå enda en gang for å fikse opp (og jeg vil ikke tilbake til samme plass, tør ikke tenke på hvordan jeg blir seende ut da, grøss). Spm mitt er: Dersom jeg kjøper den nye Depend stripe-og blonderingsmiddel (som selges på Cubus, anbefalt av frisører med hveteprotein, jojoba, aloe vera osv...) og bleker hele håret selv...Hvordan vil resultatet bli?? Jeg inbiller meg at alt ser bedre ut enn slik jeg ser ut nå ( med en gusten, utvasket rødfarge med noen orangegule striper i...uff)....What do you think?? Takk for svar:)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Andre må også gjerne svare, og jeg mente selvfølgelig ikke frisører med hveteprotein osv, hahaha! Skulle være et komma der ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå