Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært å hilst på Oskjønne rosaM i helgen, et søtt lite nurk på 11 dager, som knirker, spiser, sover og bæsjer.. Og som så vidt klarer å holde øynene åpne for å hilse på tanten sin..

Men akk, så vakkert et lite vesen, og som luktet så deilig som bare en liten baby kan lukte. Minnes den tiden for 1 år siden når min lilleM var like stor.. ;o)

Nå er han stor gutt, vandrer 2-bent rundt i stuen og peker på alt og sier SE med stor entusiasme. Kose med mamma har han ikke tid til lenger... så savnet fra den tiden han var pitteliten og bare ville sove og kose med mamma ble fremtredende.

Men det går over skal du se.. Hendene fulle av aktiv 1 åring, og fortsatt ganske sliten etter fortsatt nattevåk. Så det er nok en stund til jeg får overbevist gubben om at vi skal prøve igjen.. Her nytter det ikke bare å ventetilfreddan.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he he...Ja klart man blir babysyk:o)

De er jo så deilig, kunne hatt baby hele tiden jeg, hadde det ikke vært for nattevåk:o)

Når det er sagt er jeg godt fornøyd med mine 2 fine gutter som nå er 2 og 6. Og den deilige følelsen av at de begynner å bli mer og mer selvstendige. Og Knerten har av og til tid til mammas fang:o)

Men det er godt å sove noen netter før man begynner med neste runde, så kos deg som tante og la lilleM bli litt større før han blir storebror....

Gratulerer igjen som tante!

Du kan jo ventetilfreddan, bare ikke denne freddan. Kan ta en fredda om et år eller to:-D

Skrevet

Jeg er også baby syk, men burde slettes ikke bli gravid igjen med tanke på forrige svangerskap.Ikke hjelper det at gubben håper på en liten til etterhvert.Trøsta mi er at jeg ennå er "ung" og har god tid.

Kos deg med vesla og før du veit ordet av det kan det være din tur igjen :0)

Skrevet

Åh så deilig med liten rosa niese!! Det er en fantastisk flott gave du har fått og det er utrolig gøy å være tante også:-)

Nattevåk frister nok ikke når du ikke er helt kvitt den med første, så inntil tiden er inne for flere i heimen får du jo skjemme bort og kose deg med hun vakringen du er tante til:-))

Skrevet

åååååh,så kos da =)

Grattis med tanteunge!! Jeg får aldri den tittelen jeg,og det er litt leit.

Jeg kan kjenne følelsen,om babysyke.Men,hos meg frister ikke verken graviditet eller nattevåke mere =)

Jeg koser meg med lille latterboksen,som for tiden er kommet i "jøle sjøl" modus...Å så sur da.....ææææh----- =O

Men kos deg med babynurket du.Heldig er du,tenk så det så.!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...