Gå til innhold

EL på torsdag, og litt blod i dag!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh, skjønner ingenting!!

Kan dette våre festeblødning? Noen som vet noe eller har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte

Skrevet

Jeg kan desverre ikke svare deg, men dytter litt da jeg har opplevd akkurat det samme selv... EL på torsdag og litt blod 5 dager etter...???

Skrevet

det kan være festing ja....

Skrevet

Jeg hadde festeblødning og festesmerter 5 dager etter EL når jeg ble gravid med junior. Er vel en dag eller to tidligere enn det som står rundt omkring, men jeg har beviset ved siden av meg her :)

Skrevet

Fikk forresten utslag på EL-testen 7 dager etter EL (da på hcg) og positiv gravitest på dag 10 :)

Skrevet

Takk for svar!

ÅÅÅ tenk om det stemmer!! Nå ble jeg GIRA! Dette blir noen lange ventedager...

Skrevet

Hvordan kjennes festesmerter ut?

Spennende dette her...

Skrevet

Ventetiden er uutholdelig.. krysser fingrene for deg.. og meg selvsagt. :o) Jeg hadde en liten blødning men ikke hatt noen smerter..Tenkte jeg skulle prøve en test etter helgen, kanskje litt tidlig men. Når har du IKM?

Hold oss oppdatert og masse lykke til. :)

Skrevet

Jeg opplever det samme som deg nannamor. En liten blødning, men ikke smerter... Ahh, dette er bare alt for spennende!! Har IKM fredag 6. juni.. Kjenner jeg meg selv kommer jeg til å teste hver dag i neste uke fordi jeg er så forbanne utolmodig, spesielt denne ganga hvor jeg har litt ekstra forhåpninger!

Ser du har IKM kun en dag før meg... Si i fra når du vet noe!! Krysser fingrene for oss begge!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...