Gå til innhold

Noen som vet noe om medisiner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er plaga med vond rygg etter slagskade i jobben for mange år siden. Og går til tider på medisinerfor å få sove, slappe av osv. Men har gått greit i svangerskapet, har sef merket at jeg blir fortere sliten og vond, men har bitt sammen tennene og tenkt at "noen mnd SKAL jeg holde ut" Men for tiden erdet nesten uholdbart, det verker konstant i ryggen, klarer ikke ligge på sidene, ikke på ryggen, bilkjøring over 10 min er en stort hel****e.

Bytter stilling i sofa hvert 5min for da klarer jeg ikke sitte slik lenger...

Det ligger liksom midt på ryggen, pg stråler nedover til bekkenet som ikke akkurat har det bra det heller for tiden, mye menssmerter, kan kanskje komme av dette?

Skal selvfølgelig ta kontakt med lege, men sukk... vil liksom ikke ha medisiner heller!! Men om jeg får, noen som har anelse om medisiner en kan bruke?

Fysio har jeg tatt kontakt med men de har ventelister lange som vonde år, svømming går ikke grunnet allergi mot klor.. JIPPI!!! *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve alternativ behandling som fotsoneterapi? Eller akupunktur?

Eller kiropraktor for den saks skyld?

Det er jo privat og koster penger, men verdt et forsøk når du har så vondt. Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Fotsone og akupungtur kunne kanskje vært prøvd ja,men kiropraktor tør jeg ikke. Har hørt så mange med dårlige erfaringer og mer plager etter kiropraktor. Har fått henvisninger dit tidligere men har aldri turt å bruke dem.. hehe.. pyse.. tja kanskje=)

Er forresten 25+5 i dag så det er jo en liten stund igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...