ory Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei, Jeg blir litt frustrert. Er i uke 33 og kjenner masse spark og bevegelse, men klarer ikke å forstå hva slags leie barnet ligger i. Flest ganger er det mest bevegelser nederst til venstre i magen og noen ganger midt på. Kjenner harde deler, men klarer ikke å forstå om det er hode, stump, skuldre etc.. Jordmor sier hun snur seg ofte og jeg ikke skal bekymre med, men...er redd for tverr eller seteleie Bare jeg som har det sånn eller??
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Vet ikke om jeg kan svare deg på dette, men babyen min ligger i sete leie, og har antageligvis gjort det hele tiden.. Jeg har kent spark neders nede i magen hele vien, og de siste ukene har jeg kjent noe hardt på høyre side helt oppe ved ribb beina. Trodde det kanske var rompa, men ifølge UL så er det hode.. Men jeg vet kjenner jo ikke at det er hode, og hadde aldri vist det for sikkert hadde de ikke sagt det på UL.... Vet ikke om du ble noe klokere nå jeg, men er ihvertfall min erfaring...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 akkurat samme her, som hos deg liss vesla ligger i sete og har gjort det siden uke 30. visste ikke det var sete før de ville sjekke på ul.. så skal på kontroll imorra og da får jeg henvisning til at de skal prøve å snu henne til tors eller fredag :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå