Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 8 mnd som ikke vil sove om natten. Sovner veldig greit kl 19- 2000 tiden etter en porsjon grøt og litt morsmelk. Våkner kl 2300, får da litt MME. Sover til alt mellom 01.00 - 03.00 og da er det bomslutt. Vil ikke tilbake i seng etter amming. Sovner om han får litt MME men våkner da igjen hver time til kl 05.00, og da er det morgen for henne. Er da lys våken... Er det noe jeg gjør galt??

Jeg får han ikke til å spise brødmat eller middag. Bare grøt til forkost og kvelds. Litt frukt på dagen. Kan han være sulten. Er rundt og god, og veldig blid hele dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn er bare urolige på natta en periode.

Her fungerte samsoving greit da det sto på. Fikk sovet mere alle sammen da.

Dva, jeg tok ungen opp i senga på natta.....i stendefor å gå rundt eller sitte ved senga i timesvis. Etter en stund å slutte hun å våkne på natta og sov i egen seng hele natta...gjort det samme med de to andre også.

Skrevet

Har prøvd det også, men da tror hun virkelig det er morgen. Da våkner hun virkelig til og kryper bort til faren og vil krype opp på han.Lys våken og smørblid. Så det er lite aktuelt :-) Har som sagt forsøkt flere ganger, men det har endt med at vi måtte stå opp i 03-00 - 04.00 tiden:- )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...