Stimar Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Har en gutt på 8 mnd som ikke vil sove om natten. Sovner veldig greit kl 19- 2000 tiden etter en porsjon grøt og litt morsmelk. Våkner kl 2300, får da litt MME. Sover til alt mellom 01.00 - 03.00 og da er det bomslutt. Vil ikke tilbake i seng etter amming. Sovner om han får litt MME men våkner da igjen hver time til kl 05.00, og da er det morgen for henne. Er da lys våken... Er det noe jeg gjør galt?? Jeg får han ikke til å spise brødmat eller middag. Bare grøt til forkost og kvelds. Litt frukt på dagen. Kan han være sulten. Er rundt og god, og veldig blid hele dagen..
alvis Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror jeg hadde prøvd å ikke gi ham mat kl 23. Han er kanskje ikke sulten da fordi han har jo spist grøt. Hvis han ikke får mat da vil han slutte å våkne etter noen kvelder og da kan du gi ham mat ved 01-03 og håpe han sover litt lenger. Det høres ikke ut som han sover lenge nok så han kommer kanskje ikke inn i den dype søvnen og har da lett for å våkne. Hva tror du om det? Jeg tror ikke han er så sulten at han trenger mme både kl 23 og 01-03. Men det vet du best, det er din gutt:) Bare noe jeg tror jeg hadde prøvd.
Stimar Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Er helt enig. Han kan ikke være sulten. Det er mye kos. Han sovner ofte med puppen,men våkner med engang jeg legger han ned i sengen igjen. I går kveld fikk han bare vann av faren kl 2300, men våknet likevel hver time fra kl 0100, så kl 0400 prøvde jeg MME i håp om at han skulle sove litt lengre, men han sov en time og da var det morgen for han og lys våken. Lo og smilte i sengen. Har tenkt at kanskje han burde ut av vårt rom, men vi har bare ett ekstra rom oppe som storesøster på 3 år sover. Vil ikke legge han ned i 1 etg, og er redd om jeg legger han inn med søster at vi vekker henne om natten også. Ikke enkelt dette. Men begynner å bli lei av nattevåk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå