Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Endelig, hehe... Han reiste seg opp da han var 7 mnd og har lenge stått uten støtte og sett ut som han var vært på nippe til å gå, men ikke turd. Han er litt forsiktig av seg. Men i dag, nå nettopp så slapp han seg faktisk og gikk 4-5 skritt! :-) Var utrolig bra da, for både pappaen og jeg fikk se det, jeg så ansiktet hans og det var så søtt å se hvordan han gikk fra å se litt redd og forskrekket ut til å smile fra øre til øre, lyse stolthet ut av øynene og begynne å le. Etterpå ble han redd da, var nok en skummel opplevelse tross alt, eller kanskje det bare var at vi begynte å le og klappe som skremte ham *ler* Lille flinke gutten min! Måtte bare dele det. Er like stolt mamma nå med nummer tre som med nummer en merker jeg :-)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Så gøy Det er så morsomt når de mestrer nye ting, det er absolutt lov å være stolt mamma
☆Anonymia☆ Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 så bra da =)=) man blir jo sprekkferdig av stolthet da,skjønner deg godt =)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Ja man får liksom en sånn vill trang til å ringe hele verden å fortelle det ;-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Å, så gøy;) veslegutt har slept seg her og. Ser litt full ut ennå, men går som bare det. Det er så utrolig søtt. Han tok sine første skritt når han var 10 mnd.
Thula Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Grattis!! Det er så fantastisk når de små gjør slike fremskritt!!
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Ja, har fortsatt litt tårer i øynene jeg, hehe... Lille gutten min er blitt så stor! Tenke seg til. Litt vemodig og snart ikke skulle ha et krabbebarn i hus også, de er jo så skjønne når de krabber i vei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå