anneelisabeth Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet hvilken dato permisjons pengene kommer inn på konto?
sjara Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Me too... Har sendt en forespørsel til NAV, men de svarer jo ikke akkurat raskt...
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg spurte om dette på Navn forje uke, og da fikk jeg til svar at ALT av trygd,permisjon, sykepenger o.l. skal være betalt ut den siste i hver mdr, men ofte kommer de noe før, men du kan altså ikke klage om det ikke er kommet før den siste i hver mdr. Jeg er sykemeldt nå og fikk denne mdr penger rundt 20. TROR med rimelig stor sikkerhet at det er likt over hele landet. Der samme gjelder barnetrygden
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg bor i Stavanger,å snakket med NAV i dag. De hadde sendt ut pengene idag,så de skulle være inne på konto til onsdag. De sa at pengene skal som regel være inne på konto innen den siste virkedagen i mnd. Men kanskje det er forskjellig etter som hvor du bor i landet.
HeleneMari Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 kommer alt samlet da?sykepenger,foreldrepenger og barnetrygd??...
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 ble sykemldt en stund før perm.da fikk jeg sykepenga 25.idag fikk jeg tydeligvis foreldrepenga.uten og ha fått brev fra nav om at alt er i orden hehe.samma det så sant jeg fikk penga.regner med at barnetrygden og kommer den daton her
lit'n Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Det nervøs&glad85 skriver over her stemmer.... Men får du en dårlig følelse av at noe er galt, ville jeg ringt inn å spurt. Har opplevd tidligere å vente til den siste i mnd, ringte da, og da hadde "noe" skjedd sånn at de ikke hadde betalt ut penger til meg, skulle få de innen to virkedager, på dag nr 2 ringte jeg igjen, da hadde damen jeg snakket med to dager før, heller ikke ordnet opp, så jeg måtte vente to dager til.... Hadde jeg da ventet en dag lenger, hadde helgen også gått med før jeg hadde fått utbetalt pengene. Denne gang kommer jeg til å begynne å ringe hver mnd hvis ikke pengene har kommet inn på konto innen den 27, særlig mnd der far skal ha noe av permisjonen, det virker som det ikke alltid skal så mye til før alt går galt i systemet til NAV. For da vil jeg hvertfall ikke gå nesten to uker over normal utbetalingstid flere ganger....
Zabbi Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 fikk nettopp beskjed at oslo-akershus skal få utbetalt den 30 hver måned, å lønningsansv. på jobben min dobbeltsjekket dette for meg oxo, så da er det vel det som gjeller. kan ikke helt tenke meg at det skal være annerledes datoer for resten av landet da....
1, 2, 3!!! Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Mine kom i dag! Første utbetaling, men ikke fått noen bekreftelse på at de skulle komme. Feriepengene fra sykepengene i fjor kom også!
Nordhagenjentene :) Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Mine kom i går, for hele 2 dager.... ;P Her er det utbetaling den siste i måneden, så her har de vært effektive. Hadde de bare fått til riktig sum hadde det vært supert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå