mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 begynner å bli lei av dette nå... i går kom det et par dråper blod og mer slim også... (hadde hatt sex kvelden før så kan være fra det) fikk tabletter for uvi på onsdag... har 5 tabletter igjen.. mulig de ikke hjelper siden ryggen er vondere i dag... litt uggen i magen også.. allerede vært noen turer på do... skrive bacheloroppgaven i dag kan jeg vist glemme ser det ut for... skal til jordmor kl 9 i morra tidlig... tenkte jeg skulle vente til da... sjekket jo opp dette forrige uke...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 ring føden igjen du... burda ha hjulpet nå. skal ikke bli verre hvertfall:( spørs om du trenger annen medisin. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå