Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Her sitter mora på laptoppen og drikker te, og følger ikke med på poden, som plutselig står i sofaen og tryner over armlenet og på hodet rett i gulvet.. stakkars gutten min da, på tide å sette vekk laptoppen nå ja...
☆Anonymia☆ Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 huff da...det er fryktelig fort gjort,de er overalt!!!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 stakkars...det er så fort gjort ja.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Skjedde nesten det samme her i går, men tror kanskje din gutt er litt større enn min siden han står? Min er hvertfall 7 mnd. La han på sofaen og skulle raskt snu meg for å dytte tven bort så jeg kunne sette meg å amme han, da jeg snudde meg igjen så jeg ungen i lufta, hadde ikke sjangs å ta imot han :-( Gikk fint da, landet med hele kroppen sin og ble nok mer red enn at han slo seg for han gråt ikke lenge. Kjente jeg fikk skikkelig vondt i meg, men gjort er gjort...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Han er høyt og lavt og over alt for tida, hehe.. Det så skikkelig stygt ut da, når han tryna, siden han landet på hodet.. Ringte legen for å høre hva jeg må følge med på da, har jo hørt om barn som får kraniebrudd, men ser ut til å gå greit da.. Han suser rundt her og finner på mer fantestreker nå.. med ett rød/blått merke i panna... Han er så stolt når han klatrer, klatrer opp på ting og roper, se se mamma.. hehe.. lille søte raringen min... Han er forresten 14 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå