Silja FullFres McQueen Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 -Sykdom -Pessregn -Kaldt -Avstand -Luselønn -Dødsfall -Trægoster
Den drygaste Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 -nattevakt -rotahuset vårt -mann som jobber seint så jeg ikke får sovet før nattevakten!
xxxJulianexxx Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg gnir det litt inn jeg: Elsker: -Alle er friske og glade -Sol og varmt vær -Bor i gangavstand til byen -Grei økonomi -Akkurat kjøpt masse hobbystasj -Nyvasket hus -Venninnebesøk i morgen JEG ER HELDIG:)
M by M Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 - dødsfall i familien (oldemor) - folk som ikke bryr seg om andre - folk som kjører bil og båt i fylla - at jeg ikke får fly på grunn av 3 trimester og ikke får gått i oldemors begravelse på grunn av det - 68 dager til termin... - min kusines baby i magen som mangler to hjerteklaffer... - kunne mer gå galt på en gang i akkurat nå eller? Sikkert bedre i morgen
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Du slår lista mi MissT... =/ *føle med*
EierIkkeFantasi Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 -jævla natte"søvn" - hodeverk -rothus -faens orker ikke gjøre noe pga 0 søvn-såre brystvorter-stiv i nakke\rygg-faens problemer med og få ungen til å sove....osv osv drittdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå