Gå til innhold

Tror dere denne streiken blir langvarig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er den over før fredag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis mange i helsesektoren blir tatt ut fremover. Da blir det tvungen lønnsnemd ganske raskt.

Men hvis forbundene er taktiske og tar ut der det merkes minst, så kan det nok dra ut.

Skrevet

Har mine tvil, blir nok tvungen.....den får for storte konsekvenser for folk flest...

Skrevet

Blir sikkert noen dager særlig hvis de holder seg til lærere , de vil nok ikke gi seg med det første. Men som de sier over her, går helsevesenet i streik blir det fort tvungen lønnsnem. Men jeg håper de får til et skikkelig lønnsoppgjør , støtter streiken fullt ut .

Skrevet

Blir vel ikke tvungen lønnsnemd med mindre det er fare for liv og helse...? Har aldri hørt om en lærerstreik som har endt i TL.

Men når sykepleierne trekkes ut derimot...

Skrevet

Jeg tror lærerstreiken kan bli langvarig ja. Denne gangen vil de ikke gi seg så lett og forlange bedre lønnsutvikling enn det som det har vært til nå.

Skrevet

Jeg støtter lærerstreiken fullt ut - snakk om undervurdert og underbetalt gruppe arbeidstakere. Typisk at når kvinneyrkene med tragisk lønnsutvikling (lærer / sykepleiere) streiker - så er det kvinnfolkene selv som klager høyest.

Mens flygelederne får streike i fred...

Skrevet

Ja, du sier noe, Morcheeba

Som lærer i permisjon støtter jeg streiken fullt ut.

Skrevet

Jeg tror faktisk at streiken kan bli langvarig, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...