Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hva gjør dere på dagen lang:)? Vi kjeder oss litt... Besøker den åpne barnehagen og gjør husarbeid, men hva mer kan vi finne på?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Tja, vi er en del ute da. Enten går vi tur ellers så leker vi litt utenfor her vi bor. Har en veldig god venninne som bor i nærheten med en liten tass, og hun er ram på turgåing, så hun drar meg med på timeslange turer:) Ellers er vi en del sammen med min mamma, og de stundene med mormor elsker datteren min på 18 mnd mer enn noe annet. Har blitt en skikkelig mormorunge:) Og skal innrømme at vi tusler litt rundt på senteret ganske ofte også. Blir liksom til det, når man alikevel skal i matbutikken. Ikke så lenge siden vi flyttet hit og nå har jeg også oppdaget en fin skogsti i skogen bak her som det faktisk er plass til å trille vogn på, så den skal vi nok utforske i sommer ja:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Vi kjeder oss mye. Går lange turer for å få tiden til å gå. Sitter på lekeplassen. Og masse husarbeid. Men tiden går alt for sent.
Yo&La+spire Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Eg er hjemme med mi på 14 mnd og er kjempeglad for det:) Vi går i åpen barnehage, på senteret (blir ofte en liten shoppingrunde når vi likeve må på matbutikken som ei sier), går rundt i byen (ofte ting som skjer her nå, utekonserter, folk som klovner og spiller, det synes snuppa er artig), akvariet og museum/utstillinger , går på babytreff hver fredag og prøver å få tid til å ta en tur på kafe med mine "gamle" venninner som ikke har barn (blir litt sjedent det da...snuppa vil bare gå på den kaffeen som har det største lekerommet kan skjønne;) Nå er vi mye selvfølgelig, på tur med trehjulsykkel, i parken, mater fugler, kaster stein i fontener, går på fløyen. Masse å finne på Om en liker å finne på ting med barna som kjeder en seg ikke. Synes det er lett å finne på ting med snuppa, for hun blir glad for det meste. En liten tur i parken eller på kafe så storkoser hun seg, så det trenger ikke vere noe stort og fancy for at de skal ha det gøy:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Var hjemme men min frem til 1 mnd. siden.da ho fikk plass i barnehagen.Ho er 15.mnd. Vi var i åpenbarnehage 2 ganger i uka., mye ute på tur, på lekeplassen eller ute i hagen, tur i byen, matet fuglene og endene.Var også en del i skogen. Sang og lekte mye inne.Baket rundstykker, brød. Savner å ha ho hjemme ja...men må jo jobbe også.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Vi får ikke tid til å kjede oss vi... Babysvømming en dag i uka. Barselgruppe en dag i uka. Jeg trener tre morgener i uka, og da er vesla på mini-sats. Ellers koser vi oss og slapper av hjemme. Henter storebror tidlig i barnehage.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Syns dagene er for korte jeg! Vi er på babysvømmng, babysang, på besøk hos andre med barn, på besøk hos venninnene mine, hos familie (vi har stor familie), går masse turer på forskjellige nye steder, mater endene, ser på dyra (er dyr i nærheten), er på lekeplass, leker utenfor huset mens jeg noen ganger steller i hagen:) Koser oss inne med leker, bøker og videoer, så er det jo husarbeidet da :/ Er nede i byen (1 minutt å gå) og noen dager slapper vi bare heeelt av uten å gjøre noe spesielt;) Trener på spenst, så da er han av og til med der (hvis jeg trener på dagen)
mammae:-) Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 syns dagene går kjemperaskt eg. vi leverer elste i bhg i 10 tida 3-4 ganger i uka, reiser på trening 3 dager i uka på morgonen, (hun i barnepass der) . vi går turer med vogn, eller bæremeis i fjellet, er ute og leker med andre barn her hjemme, får besøk eller reiser på besøk, bader i svømmehall, kafe en gang i blandt... og så leiker vi jo litt inne og rydder hus når det trengst:-( ja er alltid noe som skjer og vi koser oss:-)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Så synd at dere kjeder dere, eller du! Jeg storkoser meg hjemme, dagene flyr, og jeg kan ikke fatte og begripe at 14 mnd straks er gått. Vi er masse med venner, familie, ute på turer, husarbe, ute på verandaen, handler...osv osv... Ettermiddagene kan noen ganger bli litt lange, hvis jeg er trøtt og sliten, og hun henger i beina mine, men da er jo pappa`n kommet hjem, så det går stort sett greit. Ikke lyst til å begynne i jobb igjen, men må pga økonomien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå