Gå til innhold

Hmmmm.... slå denne da . alle 3 ungene har vannkopper !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og Leanna er bare 11 uker i dag stakkar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke slå den, men tangere den ihvertfall=)

Skrevet

Like greit at de får det samtidig:) Vannkopper er jo ikke farlig, men synst jo litt synd på babyen din jeg da.

Skrevet

Ja, jeg tenker på feberen som kan følge med dette jeg, og det er jo ikke bra før de har passert 3 mnd.

Skrevet

Synes synd på deg og, jeg da. Ikke noe særlig å ha unger som er syke, om det nå er farlig eller ikke. Kan tenke meg at det er en del grining og lite søvn i heimen hos dere fremover. Men se det positive, nå er de alle ferdig med det

God bedring

Skrevet

Hehe, ja det må være det eneste positive.

Skrevet

Uff, ikke noe greit, særlig for den lille. Hadde vel kanskje vært bedre å få dem en om gangen siden du sikkert er hjemme med den lille likevel. Her fikk alle tre det etter tur, det ble en del fravær fra jobben og mye styr for å få kabalen til å gå opp..

Ønsker god bedring til dine syke små :)

Skrevet

Da blir det nok noen slitsomme dager fremover, men genialt at de har det samtidig da.

Men babyen står nok i fare for å få det igjen senere da...

Skrevet

Kan de ikke bare få det en gang da og så blir de immune ?

Skrevet

Stakkars liten..

Vet om flere som har hatt vannkopper to ganger, så helt immun blir man nok ikke men..

Skrevet

4 av våre hadde vannkopper i jula for noen år siden. ;-)

Greit å få unna flere i slengen når det gjelder sånne ting synes jeg da.

Skrevet

Mine tre eldste fikk det på samme dagen i desember i fjor, 14 dager etter ble minstemann som da var 1 år syk.Han fikk ekstreme mengder og han ble ekstra passa på.Ring legen og få sjekka Leanna så raskt du kan siden hun er så lita.

God bedring til alle sammen !!

Skrevet

Bare ett råd, aderma sin cytelium spray er mye bedre enn hvitvask.Får kjøpt den på apoteket.Vi gav reisesykepille på natta slik at de fikk sove fordi om de klødde.Legens anbefaling.

Skrevet

de minste står i fare for å få vannkopper igjen.. Sykdommen rammer ikke de minste så hardt, og man kan derfor få dette igjen senere.

De fleste jeg kjenner som har fått det igjen hadde vannkopper da de var under 1 år.. og fikk igjen rundt 17.19 år.. (ikke noe mildere selv om de hadde hatt det en gang før)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...