Marianne83 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Vært her 2 ganger før og håper så inderlig det går denne gangen! Positiv CB digital i dag Noen som har mistet flere ganger før, men som fikk det til til slutt?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer så mye!!! Er min første gang her så kan ikke si noe om det. Men kan si lykke til å håper at den lille klorer seg fast!!!
lilletrollet Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hei og gratulerer. Jeg er gravid for 6.gang og har en gutt fra før, så jeg har også opplevd å miste flere ganger. Så nu går jeg rundt og er megabekymra og prøver å tenke positive tanker samtidig som jeg er realist og vet at dette kanskje ikke går. Men jeg har allerede vært to ganger i UL og skal i dag og på torsdag. Er med i et forskningsprosjekt siden jeg har PCOS og får derfor en mye tettere oppfølging denne gangen. Så jeg har sett den lille og sett at hjertet slår og vet jo da at ut i fra statistikken så er det 90% sjanse for at det skal gå bra. Men så var det de siste 10% da.... Ønsker deg masse lykke til. Skal krysse fingrene for deg.
Marianne83 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 Hei lilletrollet! Blir spennende dette her da! Hvor tidlig kunne du se at hjertet slo?
flypapir Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer med spire! Jeg har også mistet to ganger (en i oktober og en i februar). Er virkelig nervepirrende å være gravid igjen! Vet du om du får noe ekstra oppfølging hos legen? Dersom du er bekymret vil jeg anbefale deg om å be om jevnlige hcg prøver, slik at du kan følge med på at den stiger slik den skal. Det hjelper hvertfall meg med å senke skuldrene noe.... Lykke til videre!
har4barn Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer!!! Er på besøk inne fra 2.tri. Har selv mistet i 2 MA det siste året (uke 18 og 8), men denne gangen ser det ut som om det går bra. Er nesten 15 uker nå, og tror jeg kjenner spark innimellom:) Lykke til!!!
svanemamma Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast i magen din:-)
Heaven har født::) Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Hei og gratulerer:) Jeg fikk tvillinger for 9 år siden, etter det hadde jeg 4 sa på rappen, fødte så ei jente i aug 07, og venter liten igjen i desember:) Så det går an:) Håper alt går bra for deg denne gangen. Kos deg i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå