Trollmora Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Her er litt småplukk for smilebåndet:o) En god latter forlenger livet... One for the ladies Jeg hadde utfordret min mann til å ta sin del av husarbeidet, og dermed bestemte han seg for å vaske T-skjorta si selv. Han hadde vært i vaskerommet i ca. to sekunder da han ropte: 'Hvilket program skal jeg bruke?' 'Det kommer litt an på', svarte jeg. 'Hva står det på T-skjorta?' 'Manchester United', svarte han. Og de sier at blondiner er dumme... - 'Det er altfor varmt til å ha klær på i dag' sier Erik idet han kommer ut av dusjen, 'kjære, hva tror du naboene ville tro hvis jeg klippet plenen naken?' 'At jeg tok deg for pengenes skyld', svarte hun... - Q: Hva kaller du en intelligent, kjekk og følsom mann? A: Et rykte... * Kjære Gud, Jeg ber om visdom til å forstå min mann, kjærlighet til å tilgi ham, og tålmodighet til å tåle hans skiftende humør. For du vet det, Gud, at hvis jeg ber om styrke, kommer jeg til å slå ham i hjel! AMEN - Q: Hvorfor sutrer små gutter? A: De trener for å bli menn. - Q: Hvordan unngår du at din mann leser mailen din? A: Du endrer 'Innboks' til 'Bruksansvisning'
Urtete Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Mohahahahahahahahahaahaaa! Dette var en morsom start på dagen!:-)) Ha en fin-fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå