line_n & sara Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 hvis man skal være hvit dagmamma, må "myndighetene" komme hjem å sjekke leiligheten din da? eller er det bare for off. godkjente dagmammaer?? vurderer (imangel på bhageplass) å være dagmamma, bli hjemme et år til med snuppa, pluss to fra barselgruppa.. ..men hvis det krever så mye jobb, med enmannsforetak og at noen skal kvalitetssikre hjemmet mitt, vet jeg rett og slett ikke om jeg orker... ..kansje det er lettest å bare ta det svart...men vil helst gjøre det på den rette måten..hhhmmm.. noen som vet? nettsider å anbefale? sett på dagmamma.no, men fant ikke så mye der..
mei&mi + marcus :) Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg fikk bare et skjema jeg måtte fylle ut, om det var uteplass, farlige trapper, måtte få barnesikring på alle dørene i barnets rekkevidde osv. Og så fikk jeg hefter om førstehjelp og forskjellige farlige planter o.l.Så det meste gjør du selv. Ingen som kom hjem til meg ivertfall.. Tror det er visst du skal passe mer enn 3 barn de må komme hjem å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå