Mammapudding Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hun har vært en drøm å legge hver kveld (med noen få unntak) siden hun var 10 uker, bare legge i senga, synge, en suss på panna og så sov hun. Da hun rundet 9 mnd forandret det seg, nå hylskriker hun hver gang jeg legger henne og om jeg er så heldig å få henne til å sove i senga si så går det maks 10 min så hyler hun igjen og nekter å sove. De siste kveldene så har jeg lagt meg sammen med henne når jeg tar kvelden, altså tatt henne opp i vår seng. Da knør hun seg godt inntil meg og sover uten et pip til morgenen..Mulig det er separasjonsangst? Leste nettopp noe om det, at det kunne bli sånn om natta også, at de vil sjekke at du er der og får panikk hvis du ikke er det. Andre som har opplevd det?
MathildeC Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jenta vår hadde en kort periode da hun var slik rundt 9.5 mnd. Tror nok det kan være separasjonsangst. Men er ikke helt sikker på hvordan man best bør takle det.. Vi gikk inn og ut for å vise at vi var der, varte vel en halvtime-førti minutter før hun sovnet.
Mammapudding Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Ok, håper det bare er en kort periode her også Hun får skikkelig panikk om jeg går ut, så det gjør jeg ikke. Men hun sovner etter en stund for så å våkne og holde på i opp mot 1 time igjen og igjen til jeg legger meg. Lettere å bare ta henne i senga med meg da, så får vi begge sove godt hele natta:) Hun er ganske klengete på dagtid også, så det er sikkert separasjonsangst og det varer jo en stund for så å gå over(trøste meg selv litt her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå