snart 2barns mamma!!:D:D Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Er så redd for å bruke det,da det står det kan gi skade på foster.Men har egentlig ikke noe valg. 2 leger jeg har pratet med sier det er blitt brukt i alle år,og ikke er skadelig.Men er livredd babyen skal bli skadet! Blir så utrolig deppa av dette medisin styret! Noen andre som har erfaring med ery max...som kan berolige meg litt...?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Da jeg hadde halsbetennelse fikk jeg ikke ta noe som helst...måtte pent ligge med den i 2 uker,men fikk betennelse i en tann for noen uker siden og da fikk jeg. Ikke ery-max,men et annet merke.Husker jo ikke nå hva det heter,men den var ikke farlig for fostert.Du kan jo spørre om å få et annet merke.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg fikk EryMax i forrige svangerskap. Hørte ingenting om at det var skadelig da. Men ellers hadde jeg nok prøvd alle muligheter for å finne på noe annet som ikke kan skade fosteret, tror jeg. Hvis det står i pakningsvedlegget, så hadde jeg nok ikke tatt sjansen. Vet ikke hva du har fått det for, jeg fikk det for UVI sist, men denne gangen har jeg fått Selexid istedet.
gutteklubben grei Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Ja har brukt det under mine to første svangerskap pga bronkitt (eller var det urinveisinfeksjon ;-) ? Husker faktisk ikke, men det har gått så bra så :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå