Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Joda! I går hadde jeg besøk av søsteren min og kjæresten, de hadde kjøpt med seg spareribs.. Etter de hadde spist rydda jeg opp rester, og kasta alt jeg hadde i kjøleskapet som trengte å bli kastet. Jeg ba henne ta med posen da ho gikk, men den ble tydligvis satt igjen på trappa. SÅ hvilket syn tror dere møtte meg nå på morrakvisten? Søppel utover HELE hagen!! Yummi! Hvorfor blir søppel så ekkelt da det er søppel, og ikke mat? Hehe... Lurer på hvilket dyr som har vært her også, for den posen var tung (bla en stor vannmelon) og dyret har henta posen på trappa og fått den med seg ned.. Sukk..
Scorpiogi Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hehe, har sjura og kråka hatt festmåltid i natt ? Herlig når all restene ligger strødd utover gårsplassen, håper de har såpass næringsvett at de spiser opp etter seg!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Ja gjett om, her har det vært fæst! Jeg la merke til at noen plommer var borte, hehe.. Kjøttrestene så jeg heller ikke noe til, så de har de vel slukt. Urk! Håper de ikke begynner å henge rundt dørene her, i vente på mer mat:|
Scorpiogi Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 humre......dere har sikkert ukas beste fast-food-establishement i fugleverdenen.. gir seg nok snart, og hvis ikke finnes det billige luftgevær, hehe.. ;o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Hehehe! Jeg har en pil og bue liggende et sted.. MEN det kan jo særiøst ikke ha vært fugler! Da må det isåfall ha vært mange som har samarbeidet, hehe.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 Eller kanskje en heffalomp?
Kaffemocca Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Usj, det synet våknet jeg til i går. Her er det stortsett katter og fugler som er synderne.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2008 Hadde vært best om det var et spøkelse, for da kunne jeg ropt: Ha dæ vækk, ditt spøkels! Blir liksom ikke det samme om jeg skulle ropt: Ha dæ vækk, din gnom!
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Jooooda! Funker like greit det seh
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 HA DÆ VÆKK DIN GNOM!! Funka det på deg?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. mai 2008 Ja, jeg var faktisk vekk et par minutter, så det funka..
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. mai 2008 #16 Skrevet 26. mai 2008 Ja, jeg la merke til det. Så da kan du rope det i kveld da vettu =)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. mai 2008 Tror heller jeg lar være å ha søppelposer ute jeg.
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. mai 2008 #18 Skrevet 26. mai 2008 Joda, DET er jo oxo en mulighet. Men jeg stemmer for å stå på trappa og rope, kanskje naboene dine hører deg? ;D
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 26. mai 2008 Ettersom vi bor i blokk så er det muligheter for det ja! Ho ho ho!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 26. mai 2008 I wish! Harnte vært full på et år jeg, men ammetåka har stlåå til for fullt da.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 26. mai 2008 Hehehe! Noe kjørelæreren min også har fått erfare, hihi. Kjører til høyre inn envegskjørte gater da han sier" Også svinger vi til venstre her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå