Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er gravid for 3 gang, jeg fødte en sønn for 2 år siden, også mistet jeg i MA i slutten av februar.. Og begge de gangene hadde jeg mye mensmurringer, men denne gangen har jeg bare hatt det uken før ikm.. Og de siste dagene har jeg ikke merket noe til det.. Er nå 4+5.. Er det noen andre som har det sånn??
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 jeg hadde bare mensmurringer i noen dager rundt IKM. siden har jeg ikke kjent noe, bortsett fra en dag jeg hadde styra litt vel mye. er nå 11+3
magica fra tryll Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har det på samme måte, Snoopy. Er omtrent like langt som deg. Klem
Qvinde Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Det er helt normalt:) De små kan vokse lite i en periode, og da strekker jo ikke livmoren like mye på seg. Det kommer nok, skal du se:) Jeg har hatt få, og korte, opphold fra murringene og "krampene", men noen har det vært. Har rimelige sterke murringer, slik at jeg må legge meg ned, og puste dypt. Og "normalt" er jo så relativt i en graviditet...
Giinaღ Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Er også 4+5 og har også lite murringer. Synes jeg har lite symptomer generelt, litt trøttere enn normalt, men ikke markant. Mistet også i ma i desember og er selvfølgelig bekymret...
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Ja, jeg har også lite symptomer, men jeg vet jo at det er ganske normalt så tidlig.. Husker med sønnen min så kom egentlig ikke symptomene før rundt uke 6.. Foreløbig er jeg bare trøttere enn normalt akkurat som deg.. :-) Men selv om jeg prøver å slappe av, så merker jeg at jeg er bekymret.. Heldigvis så har legen min sagt at jeg skal få henvisning til tidlig ul, så tenkte jeg skulle ringe gynekologen min i dag og få bestilt en time rundt uke 8.. Takk for svar fra dere andre og forresten, det er alltid greit å få høre at ting er normalt :-)
malleleo<3 Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 jeg har ikke hatt mensmurringer før i dag og er ca 6 uker på vei.. første dagen jeg føler meg dårlig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå