har spire i magen min Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 jeg testet tidlig i morrest og jeg fikk svak men TYDELIG strek!! grunnen til at jeg testet var at jeg har vært småkvalm i hele forrige uke og i går kveld forværret kvalmen seg kraftig og det at det er 2 dager over IKM idag , bekreftet mistanken jeg hadde!! JEg er gravid!!!!!!!!!!!!! MEn tørr ikke tro det helt før jeg har testet en gang til litt ut i uka:)) men jeg skjønner jo at jeg er gravid:) må bare bekrefte det engang til liksom:) Jeg har bare vært prøver i 2 mnd så dette var så deilig!!! OG veldig fort gjort:)) Men jeg blei fort gravid med førstemann også...var 2 mnd uten pillen og smakk der var jeg gravid:) men jeg har alltid hatt regelmessig mens etter ppilleslutt og det er en stor fordel:) og sex hver dag!! hehe ØNSKER ALLE LYKKE TIL !! og håper min lille spire sitter godt i 9 mnd:))) JEG ER I LYKKERUS
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Der var du også ja! Gratulerer så mye! (her også..hehe) Klem fra meg
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer så mye!Kos deg over på 1 trim, kommer etter om en stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå