Bdur Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Har så vondt,dette vil ikke gi seg!!! Har i lengere tid slitet med nattesøvn og vond rygg,men ryggen pleier å bli bedre når jeg står opp og begynner å bevege meg. Nå har jeg så sykt vondt i korsryggen og det vil ikke gå over,litt vondt på venstre side i magen og føler meg kvalm. Gått rundt her i halvtime men det hjelper ikke,fyyyyyyyyyyyyy Har 11 dager til termin
Anastasia_ønsker3 Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hos meg var det sånn det startet den dagen sistemann ble født. Sinnsykt vondt i ryggen, og etterhvert mensenmurring. Jeg synes det hjalp en del å bruke en varmeflaske på ryggen. Så kom takene i magen, så skjønte etterhvert at da var det i gang. Da var jeg i uke 35. Lykke til! Håper noe skjer snart hos deg (hvis det er det du ønsker da, selvfølgelig:o))
Bdur Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Ja da er det bare å vente og se Hadde vært deilig å få dette overstått,men når det er så vondt og kvalmen følger etter så kan jeg jo vente litt til ,,,,hehe får se hva som skjer. skal legge meg ned med varmeflaske og slappe litt av
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har det akkurat som deg, så vondt i korsryggen at jeg føler jeg holder på å brekke i to noen ganger. Har hjulpet litt å gå barbeint rundt i gresset leenge om gangen. Men å sitte eller stå er ren tortur innimellom. Har hatt det sånn i et par døgn nå. I natt begynte skikkelige menssmerter fra ryggen og rundt til lysken. Er VELDIG klar for fødsel! Har også vært uvel og kvalm de siste dagene, håper dette betyr at det nærmer seg med stormskritt for oss. Er i uke 38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå