Gå til innhold

Gruer meg til i kveld.. .. (ekkel venninne)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha felles middag, venninne med kjærester.. Men den ene venninnen skryter av seg selv hele tiden, blotter nesten puppa, skal være best og størst pupper osv. Hun skal være så følrtepus mens hun holder kjæresten i hånda. Hun er ikke særlig pen, men boobsa er OK!

Hun og sambisen min flørtet litt før jeg traff min sambis.. (hun hadde type da men)

Noen forslag til hva jeg kan ha på meg, for å være tiltrekkende og søt? (har ikke store pupper:/ )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Push up,girl!! Hehe. Neida. Ta på den lille sorte ;0)

Skrevet

Vil vel si at det beste er å utstråle selvtillit, vise at du ikke føler deg ukomfortabel ved siden av henne.

Hun høres jo rimelig overflatisk ut, og jeg ville ikke strebet etter å likne på henne ihvertfall...

Skrevet

Men det er ikke formelt:/ Man pleier å ha på vanlig olabukse med vanlig genser.. Når det bare er oss jentene har vi faktisk på joggebukse.

Skrevet

Eh, dette høres helt ungdomsskole ut for meg, men ok: Hvis den venninna di begynner å dra fram puppene sine (er hun helt normal?), ville jeg rett og slett bedt henne pakke de vekk og oppføre seg som et normalt menneske. Hadde mista matlysta av å ha et par pupper oppi middagen min.

I mine øyne er det vel på tide å avslutte et vennskap hvis man er nødt til å kle seg sexy før vedkommende kommer på besøk.

Skrevet

Vær som du er og vær fornøyd med det. Merkelig vennine forhold kanskje? Ta på deg joggebuksa du :)

Skrevet

Jeg er kanskje litt ungdomsskole og litt barnslig av meg, men jeg syns ikke det er noe spesielt morsomt.

Og hvis jeg har på meg et smykke, eller øredobber med dior/chanel el. så spør hun høyt: Det er ikke ekte vel? Ser ikke sånn ut ass, haha. Sånn er hun.

(hun er snart 24 år)

Skrevet

En annen ting er jo at hvis kjæresten din lar seg blende av et par boobs, så sier vel det igrunn ganske mye om han? ;-)

Vær deg selv, smil og vær glad!

Skrevet

Hehe, joggebukse er på jentekvelder det:) Hvor vi slapper av å lager middag og ser på Tv sammen:D

Skrevet

Da hadde jeg ikke dratt. Skulle jeg grue meg til å møte venner,hadde jeg droppa ut for lenge siden!

Skrevet

Nettopp!

Visse "venner" er ikke verdt å beholde. Hvis noen ikke gir deg en god følelse, så finn noen andre som gjør det.

Liver er for kort til å kaste bort tiden på idioter som får deg til å føle deg liten!

Skrevet

Men jeg vil se de andre venninnene:) Hun ene har jeg ikke sett på lenge, men hun med bobsa gjør seg alltid til, og lager dårlig stemmning for alle. (ikke bare meg, men hun inviterer seg selv, og inkluderer seg selv i alt, selvom vi faktisk ikke er så mye med henne)

Skrevet

Hvis du absolutt skal dit,så ta på deg noe du føler deg vel i og vær den du er! Ikke så mye annet å gjøre!

Skrevet

Fordelen med å ha mindre pupper er at de ikke bli så "lange i tryne" med tiden. Hvar er fordelen med å se ut som en rompe både foran og bak, forresten? Man ser slankere ut også. Med normal puppestørrelse:) Hun høres slitsom ut...og må ha dårlig selvtillitt.

Skrevet

Her må du bare være kynisk. Denne venninnen din høres ut som hun er stappfull av dårlig selvtillitt men man har da ikke anledning til å oppføre seg slik likevel. Jeg tror du må jekke henne ned noen hakk uten å skjelle henne ut (da kommer gjerne du ut som taperen). Det gjøres best ved å ignorere henne. Kommer hun med kommentarer om at øredobbene se fake ut f.eks, ikke se på henne engang. Eller smil overbærene og ikke si noe. Du må ikke svare henne, ikke henvend deg til henne og bare var så coool som du klarer. Jeg lover det er effektivt!!!

Skrevet

Tusen takk:) Skal prøve:) Dere er snille!

Skrevet

Opp med hodet...samboeren valgte dceg for den DU er...og ikke fe-huet med puppene...pupper er også en vare man kan kjøpe seg i dag hvis man selv ikke er fornøyd så pupper i dag er av mindre betydning enn før sånn sett siden "alle" kan få svære digre pupper hvis de selv vil.

Smink deg lett og fremhev det du synes er flottest på deg selv.

Har ei tante jeg som mannfolka silker etter..og hun eier knapt noe forran der, flat som et strykebrett....

Selv har jeg noen "vrengte skjortelommer" forran etter å ha vært "frøken Big Tits" under svangerskapa og ammingen....

Skrevet

SNU FOKUS!

Tenk: stakkars, stakkars dame som må holde på sånn for å føle seg bra nok.

NEKT overfor deg selv å la henne dra deg ned. Tenk så heldig du er som er helt fantastisk akkurat som du er, og trenger verken egle deg innpå eller flashe halve puppestellet for å føle deg bra.

Skrevet

Åh:) TAKK! Jeg blir nesten litt rørt over støtten! Takk jenter:) Dere er best!

Skrevet

Hæ? synes du skal kle deg helt vanlig og ikke bry deg om puppene til hun veninna di, ser ikke helt poenget med å skulle konkurrere om å ha finest pupper eller hva det nå skulle være.

Kle deg pent, ikke alle trenger å spille på sex for å være pene!

Skrevet

Nå er det vel en grunn til at han er din samboer? Hvorfor ikke heller la hennes selvtillit smitte over på deg? Du sier hun ikke er mye å se til, men da er det vel flott om hun føler det selv? Prøv heller å fokusere på det som du er fornøyd med ved deg selv og la hennes pupper være ute i det fri så mye de vil.

For meg virker det helt rart å skulle mislike et menneske bare fordi han/hun er fornøyd med seg selv.

Hvordan hun er og ser ut har jo ingenting med deg å gjøre så da er vel ikke det din sak å legge deg opp i heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...