Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dette sist jeg var gravid, men ikke nå :( Eller kanskje det kom litt senere... er 4+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett ikke alle har dét, men er nok en høy prosentandel som har denne plagen endog. For mange kommer ikke ømme eller harde bryster før litt senere, men noen får det med en gang. Har du andre symptomer?

Skrevet

Jeg har det ikke. Merket at puppene var litt tunge og rare i gårkveld, men det er eneste gangen jeg har kjent noe til dem. Er 5+3 i dag og venter på alle mulige symptomer, for her er det ingen å spore...:S

Skrevet

Tja, ikke mye symptomer men synes jeg er noe mer trøtt enn normalt. Og bittelitt mensmurringer. Har også vært litt plaget med vond korsrygg.

Skrevet

Hei! Samme med meg. Litt ømme bryster og litt vondt i korsryggen innimellom. Er ca 5 uker. Klem

Skrevet

Da er nok alt som normalt:) Selv fikk jeg ikke ordentlige ømme bryster før rundt uke 7...

Skrevet

Ingen ømme pupper her!

Er 6+0 i dag.

Men puppene er liksom større og tyngre, dette merket jeg ikke før i går.

Har ikke hatt noe særlig symptomer heller jeg før nå.

Skrevet

Jeg fikk ømme pupper først for en liten uke siden, og jeg er nå i uke 12. Så det gjelder nok at alt er normalt, ja. :-)

Skrevet

haddet det på førstemann, men ikke nå. er ikke så lei meg for at jeg ikke har det nå egentlig.. er jo ikke akkurat behagelig ;)

Skrevet

Jeg har veldig ømme bryster denna gangen også. De virker veldig hovene og tunge i dag, noe dem ikke var i går.. Men har vært øm i over en uke nå. Er forresten 6+4 i dag =)

Skrevet

Jeg hadde ømme pupper i begynnelsen, men de er blitt helt borte nå. Er 10+5 og har INGEN symptomer...

Skrevet

Jeg hadde veldig ømme pupper sist. Startet tidlig. Nå begynner jeg så vict å kjenne det. 6 uker i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...