bebi-i-magen Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 og har masse rier og trykk i ryggen, så er veld kanskje ikke lenge før jeg ser lille gutten min:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 oi så spennende!! lykke til!!! fortsatt hjemme eller dratt på føden?
junijente 08 + augustbarn11 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 å din heldiggris;o) jeg vil også føde, har termin om 14 dager jeg og.. masse lykke til hvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå