Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Ho er 1 år og 9 mnd, og plutselig kan hun våkne klokka 3 å holde holoi i ett par timer....Utrolig slitsomt for oss alle, og hun er jo helt ødelagt dagen etterpå. Nå sover hun ca 12:45-14:30, altså 1t og 45min.... skal jeg kutte det ned til 1 time, kan det være hun sover for mye?? Ellers legger hun seg rundt 20, og sover til 7.....
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Min er like gammel:) Hos oss har det hjulpet å legge en sølefri kopp med vann i senga, bare han finner den trenger han ikke å våkne så mye på natta. Jeg troe egentlig du bare må være litt "slem" på natta og ikke gå noen service og pass på å ikke snakke eller gjøre noe annet enn å legge henne ned igjen. Vi prøvde også å kutte ned på dagsøvnen til småtten, men endte opp med en unge som var stuptrøtt klokka 6 på kvelden og likevel våknet til i 1 tiden på natta.
Helene_81 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg ville ha kutta ned til 1 time på dagen. Gutten min var og sånn en periode etter at han begynte i barnehagen i januar. Sover han mer en det så er det gjort :-S.. Håper det ordner seg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå