EierIkkeFantasi Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 åårh han sovna ikke "tidligere" en 11,30, da var jeg såå sliten og ville ha litt tid for meg selv endelig så jeg satt oppe til 01.00.. så våkner mini faenmeg kl 2 får mat,sovner en halvtime,på igjen sovner litt,våkner og hyler,kjempefornøyd når jeg plukker han opp..slik holdt han det gående fram til 4.30,da var det liksom morgen,stresset med å få han til og sove i en time,ga opp å her sitter jeg sur og trøtt med hodeverk trenger han ingen som helst jævla søvn,,nå ligger han istua ¨koser med bamsen kjempefornøyd.
EierIkkeFantasi Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2008 de siste nettene har det vert morgen for han fra mellom 4og5,hva gjør jeg med det,,kan jo ikke stå opp da liksom ??
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Kjenner meg igjen i den ja novbaby. Jenta mi legger seg tidlig vel og merke da, men hu våkner i rundt kl 04 hu også.. klarer som regel å "drøyen" morningen i en times tid før hu får nok av å leke med tærne sine i senga.. I dag hadde vi "sen-morgen" og våkna ikke før kl 05:40!! Weeeee!! luksus! Hu er 6 mnd.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Uff, slitsomt. Vi har morgen i 5 tiden hver dag vi, uansett når han på 10 mnd legger seg. *trøtt*
Blue Lady Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 her er det morgen kl 4 for tiden, ikke en gang melk hjelper. Sliiiiiitsomt
EierIkkeFantasi Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 ja det er fælt,han har pleid å sove til halv 8 , men ikke idet siste han er 6mnd..nå fikk vi kvilt litt fra 8 til 9.30 nytter ikke med melk her heller,huff skal jeg virkelig begynne og stå opp 4-5 hver dag?=O
EierIkkeFantasi Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2008 gjør dere virkelig det ? da tror jeg ikke jkeg klarer og fungere resten av dagen..hvordan kan jeg få han til og sove lenger ?
Blue Lady Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Her er vi så heldige at vi begger er hjemme, så da står vi opp hver vår dag og sover på dagtid. Men når sambo begynner i jobb om 14 dager blir det værre. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, må vel bare legge meg kl 21 eller noe sånt. Ikke nytter det å la henne gråte heller, hun gråter helt til jeg tar henne opp, selv om det går to timer. Håper det blir bedre når hun begynner i bhg, at det sliter henne ut nok til å sove mere. Skal til legen i dag for å utelukke at det er noe med ørene, selv om jeg tviler siden dette har pågått i over 2 mnd og vi har vært flere ganger hos legen innimellom :/ Med førstemann lot jeg han bare styre på i seng, da sovnet han selv eller hvertfall forsto at det ikke var morgen kl 0400, han skjønte det rimelig fort, Mina er sta og har som sagt holdt på i 2 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå