Gå til innhold

milde himmel!!! skyggestrek hos meg idag!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke helt å tro på det her, og tror øynene mine spiller meg et puss altså!! idag fikk jeg helt tydelig en skyggestrek!!!

jeg og sambo skal jo egentlig ikke teste før til helgen, for han vil gjerne at vi skal gå en uke over ikm før vi tester, men jeg måtte jo snik teste hihi..

og jammen godt det bare var en skyggestrek, for nå kan jeg holde det hemmelig frem til midten av uken og så kjøpe en cb digital som vi kan ta da! jeg klarer nok ikke vente helt til helgen :)

så nå får jeg bare håpe at det ikke var et syns bedrag og at tr holder seg borte de neste 9 mnd!!!

gud så spennnende, må huske å puste med magen i dagene som kommer kjenner jeg :)))))

lykke til til alle dere som skal teste idag og som leter etter spiren sin :)

ha en strålende dag!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!

Det var litt av en nyhet så tidlig på dagen:D Gratulerer på forhånd sier jeg da:) satser på at den bekreftes av et "gravid" senere i uka!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!En strek er jo en strek! Lykke til med testinga i helga!!

Skrevet

HEI PÅ DEG:)

da er vi to i samme båt:) fikk akkurat det samme:)) svak strek men TYDELIG:))) er bare min 2pp så jeg blei såå glad! men jeg blei fort gravid med førstemann også:)) enda jeg har ikke så veldig peiling på når EL er:)) har bare hatt sex hele tida kan du si:)) og det funka:)) igjen:))

Jeg også skal ta en test til senere i uka for å bekrefte en tur til:))

men jeg har meget klare tegn: 2 dager over IKM, har vært kvalm i en uke alt og det ser bare ut til å forværre seg..og jeg er aldri kvalm ellers i året..Kun bilsyk:) også fikk jeg svak strek!! og det gjorde jeg ikke forrige måned når jeg testa:)) og det stod i bruksanvisninga til cl testen at en strek er en strek og da er du gravid. selv om den er svak. da har man bare lite hcg enda:O)

Grattttis og lykkke til:))

JEg er i LYKKERUS!

Skrevet

gratulerer.en strek er en strek;-)))))))

Skrevet

Gratulerer med spennende skyggestrek!!!

Jeg fikk skyggestrek på fredag.. :)

Skrevet

tusen takk jenter :) glad for dere andre som også får streker :) og sender masse lykkeønskninger til dere som venter på de :)

vi har jo ikke engang prøvd, bare sluttet med hoppe av i svingen for noen uker siden, så dette er litt over alle forventninger. men åååå så hjertlig velkomment allikavel :)

klarer ikke helt å føle det enda, da jeg har mye mensmurringer og kvalme, så løper på do som en tulling og tror tr er kommet, men så langt er hun borte og jeg er to dager på overtid med en skyggestrek :D

så dette lover godt, skal prøve å holde meg til helgen med å teste igjen, siden sambo ønsker det, men det blir hardt hehe

Skrevet

Så spennende! Sier nå gratulerer på forskudd og lykke til :)

Skrevet

Sier gratulerer til deg jeg også :)

Skrevet

Gratulerer til alle strekene her inne=D!

Skrevet

er det billig strimmel dere snakker om?

fikk svaaaaaaaaaak strek der idag jeg også - men tok en annen test og den var neg. Men hørte noe om at den billig stirmmelen slår ut først? Ikm idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...