Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Da jeg gikk gravid med eldstejenta mi så strikket x-svigermor (farmora) en orange jakke med matchende lue til. Ble lite brukt den gang også. For det er til nyfødt, så den ser jo helt ubrukt ut. Hadde dere brukt det på ungen dere venter med en annen far? Synes det er for fint til å stu vekk og ikke bruke om igjenn , og så føler det blir litt rart å bruke det også siden det er farmora til mi eldste som har strikket og ikke til den lille jeg venter nå. Ville bare høre hva dere hadde gjort
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Brukt det på neste barn, og så gjemt det, til eldstejenta selv engang ble mamma, så fikk hun det tilbake. ;o) Jeg hadde ingen problemer med å la nest yngste arve det jentene hadde brukt av fine ullgensere, som kom fra farssiden.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 ok da er den i bunken med str 50/56 som skal til pers først i vaskemaskina. Synes den er for fin til å ikke bruke på nytt. Jeg har to barn ilag med min ex, men den miste den ble født på en sånn årstid at jeg fikk ikke brukt det. Men til høsten passer den jo bra i begynnelsen. Han påstår han ikke skal ha flere barn så.. Jeg kan jo gjømme på den så får en av mine to bruke det på sine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå