Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 ja, for hun skremmer alle til sengs ( Bedre i halsen?
Monajenten Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Pfffffff, det gjør du vel ikke:-O Nei:-s Har vært skikkelig dårlig i hele dag:-( Og Lucas som hadde høy feber (39 og 40) onsdag og torsdag, var bedre på fredag, men lørdag og i dag har han vært syk igjen:-( Omtrent bare lagt på meg i heeeele dag. Så her er vi slitne:-(
Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Har dere sjekket om det er streptokokker???Hvis ikke, gjør det. God bedring! Og du, du aner ikke hvor kjedelig dib er, når hele Norge sover =o( Og det er NÅ jeg virkelig kan kose meg her...barn i seng, og kaill ser TV. men så er det jo bare et par-tre stykker her, og de går til SENGS når jeg kommer på! hrmf
Monajenten Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Nei, har ikke sjekket det, så blir vel nødt for å bestille legetime imorgen.....takk:-s :-s Dib er noe dritt når det ikke er folk her, så kan tenke meg at det er kjeeeedelig:-O Men nå er det dessverre sånn at vi ikke kan sitte her sånn til klokken fem om morgenen sånn at northernsnupp får selskap da:-s Jeg har unnskyldning, jeg MÅ få sove litt nå, syk som jeg er. Stakkars meg, hihi;-) Du må kooooooooose deg masse:-D Du kan jo skrive tusen innlegg da, og se hvor mange svar du har fått imorgen:-O Natta Northeeern:-D
Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Nattaklem herifra =o) ...kunne vært på kino og sett Indiana Jones nå...skal sitte her og angre meg litt nå,ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå