Gå til innhold

Northernlights er her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...da er det jo på tide å legge seg:-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, for hun skremmer alle til sengs :o(

 

 

Bedre i halsen?

Skrevet

Pfffffff, det gjør du vel ikke:-O

 

Nei:-s

Har vært skikkelig dårlig i hele dag:-(

 

Og Lucas som hadde høy feber (39 og 40) onsdag og torsdag, var bedre på fredag, men lørdag og i dag har han vært syk igjen:-( Omtrent bare lagt på meg i heeeele dag. Så her er vi slitne:-(

Skrevet

Har dere sjekket om det er streptokokker???Hvis ikke, gjør det.

 

God bedring!

 

Og du, du aner ikke hvor kjedelig dib er, når hele Norge sover =o(

 

Og det er NÅ jeg virkelig kan kose meg her...barn i seng, og kaill ser TV.

men så er det jo bare et par-tre stykker her, og de går til SENGS når jeg kommer på! hrmf

Skrevet

Nei, har ikke sjekket det, så blir vel nødt for å bestille legetime imorgen.....takk:-s :-s

 

Dib er noe dritt når det ikke er folk her, så kan tenke meg at det er kjeeeedelig:-O

Men nå er det dessverre sånn at vi ikke kan sitte her sånn til klokken fem om morgenen sånn at northernsnupp får selskap da:-s

 

Jeg har unnskyldning, jeg MÅ få sove litt nå, syk som jeg er.

Stakkars meg, hihi;-)

 

Du må kooooooooose deg masse:-D

Du kan jo skrive tusen innlegg da, og se hvor mange svar du har fått imorgen:-O

 

Natta Northeeern:-D

Skrevet

Nattaklem herifra =o)

 

...kunne vært på kino og sett Indiana Jones nå...skal sitte her og angre meg litt nå,ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...