Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Når kommer du til Oslo i sommer? Hvis du har tenkt deg hit da.. Har du noe kontakt med M og J? hvordan går det med de?
FrøkenSprøken Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hei! Vi kommer vel den 7. juli og blir til den 22. tror jeg... Er ikke heeelt sikker på datoene enda. Skal bo hos M og J. Hun studerer juss, og de har det bare bra! Har fått seg egen leilighet oppe ved Jacobs, tror jeg det var. Altså, leier, ikke eier. Håper vi får til å treffes, for det hadde blitt så gøy å se guttene igjen. Føler vi har mistet litt kontakten, men det er vel sånn det blir når vi studerer hele gjengen. Skal bli godt å treffe dere igjen uansett:-D
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Bare å si i fra når dere kommer så møter vi dere gjerne vi, og vi bor jo heller ikke langt i fra Jacobs og jeg har bil og lappen:0) Juss ja, da er hun flink.. Har mer en nok med vgs jeg:S Vi reiser til Hellas 20 juli, så mååå møtes før det da:) Gleder meg, det blir koselig;) Ja, man mister jo litt kontakt, men det hadde vært noe helt annet om du ikke hadde flyttet vettu snuppa.. Gleder meg til å se Erlend også, han har jo blitt så stor og sist jeg så han var han jo baby..
FrøkenSprøken Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Ja, men det var uten tvil det riktige valget for oss;) Var veldig i tvil den første tiden, og savnet dere noe enormt, men det gikk seg da til på et vis. Nå bor vi i en enestående studentblokk, og det er kjempedeilig å ha vennene og naboene så nære at man kan ta med seg babycallen og tusle over gangen når man føler for å være sosial. Den biten hadde blitt værre for meg i Oslo, siden jeg ikke hadde noe nettverk der. Hadde jo aldri fått møtt dere allikevel midt i studier og det hele;) Du skal ikke undervurdere deg selv, Lisa! VGS er faktisk ikke en lek. Husker jeg syntes det var tungt selv, men nå får jeg toppkarakterer uten å jobbe halvparten av det jeg gjorde da. Hvilken linje er det du går nå da? Og hva tenker du å gjøre videre? Flere barn snart? Vet du forresten hvordan det gikk med vår felles venninne som trodde at hun var gravid igjen? Har helt glemt å spørre henne hvordan det gikk :-/
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 Skjønner godt at du ville flytte tilbake altså, bare synd det er sååå himla lagt unna.. Godt at dere bor fint til,og har mange rundt dere:) Bor din bedre (ehh??) halvdel sammen med dere også eller? Haha undervurderer meg selv er jeg flink til skjønner du:P Jeg går helse og sosial, skal begynne på allmen til høsten og gå to år der, så vet jeg ikke hva det blir til. Men jeg får toppkarakterer, eller har 5 i ALLE fag:) (det er toppkarakterer i mine øyne) Blir heller ikke noen flere barn her med det først, kanskje aldri.. Men det rykker i eggene dine skjønner jeg;) haha, blir nok kul på magen din om ikke så lenge:P
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2008 Og forresten, hun var ikke gravid:)
FrøkenSprøken Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Hvis du får 5`ere bør du være fornøyd med deg selv! Det krever litt å prestere bra på skolen når man har barn, og som sagt: det er værre å gå på vgs enn¨å studere på høyskole. Det er iallefall min erfaring;) Min bedre (for han er vel det...) halvdel bor i Trondheim for å skrive ferdig masteroppgaven sin, men regner med at han flytter hit høsten 09. Gleder meg veldig til det, for det føles litt urettferdig å være alenemor når jeg egentlig ikke er det... Men slik er livet, og jeg må vel bare gjøre det beste utav det... Eggstokkene rasler som bare det for tiden, men jeg er veeeeldig glad for at vi ikke skal ha flere barn enda. Er nok med en så lenge vi studerer i hver vår by;) Men planen er å bli gravid neste høst, slik at jeg går rett ut i permisjon når jeg er ferdigutdannet. Så får vi bare håpe at det klaffer fort;) Godt å høre at hun ikke var gravid da! Det hadde nok gått bra, men det hadde sikkert blitt tøft uansett hvilket valg hun hadde tatt. Sånn bortsett fra eksamnesstress da? Alt vel? Og Noah har det bra i barnehagen? Tror du forresten jeg kunne ha fått vært med å sett på barnehagen til Noah en dag hvis det passer? Tenker på å ta Montessoripedagogikk selv, så det hadde vært gøy å fått snakket med noen andre pedagoger, og sett hvordan det fungerer i praksis. Her er det nemmelig ingen Montessoribarnehager enda...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2008 Hihi bedre og bedre, ingen kan vel være bedre enn deg? Imponerende hvordan du varter han opp altså.. syntes du er flink jeg:) Hehe neste høst ja, det går fort til neste høst, wuææ skremmende, jeg hadde aldri orket det, men så er jeg vanvittig lat og har nok med en pluss 5 år igjen på skole:-0 Sånn utenom eksamensstresset så er alt bra, rusler og går. Gleder meg til ferie da, Hellas blir topp i sommer:) Der da? Alt vel? Noah stortrives i bhg sin, aldri sett maken jeg. veldig glad i bhg hans, den er unik:) Og du kan såklart bli med å se på den hvis du ønsker det, men jeg er usikker på om den er åpen. De skal pusse opp i sommer og skal ha stengt en stund. Men de har mail, og jeg er sikker på at de svarer deg hvis det er noe du ønsker å vite? Viste ikke at du ville bli montessoripedagoge engang jeg:) Bhg er utrolig stille og rolig, alle barna er så harmoniske. Ikke noe mas, alle lekene er "tenke-leker" som de lærer noe av, de får delta på alt, utvikle seg i sitt eget tempo, de har "egen-tid" med hvert barn hver dag hvor bare de barnet står i fokus (dette går ikke på bekostning av de andre barna) og hvor de legger opp til "arbeid" som det aktuelle barnet kan ha nytte av:) De synger og koser seg, er mye ute, baker, og får lov å være barn:) Selve bhg er jo lagt opp slik at det skal føles mest mulig ut som hjemme, de får delta på ativiteter som er vanlig i et hjem, de har f.eks mini-mopper, mini naler, mini glass, krukker o.l De drikker av vanlige glass (bare i en mindre strørrelse), ikke noe kopper og flasker, de får bruke vanlig servise o.l De hjelper barna å utvikle seg uten og "hemme" dem.. Hvis du skjønner hehe... Noah elsker forresten å leke med vann, det er det beste han vet og han blir utrolig rolig av det;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå