frøken~synge~vil Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hva gjør man? Jeg får ikke sove pga. vondt i hodet, og kjenner jeg meg selv rett har det ikke gått over når jeg våkner i morgen kl. 0630 for å få vesla i bhg. og meg selv til skolebenken. F**n.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Piller? I verste fall legen for å få sjukmelding så du får utsatt eksamen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå