Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Har ikke sett samboeren på en uke pga jobb, så kommer han tidligere hjem - om 45 min =) =) Dautrøtt her jeg sitter, men må jo se han!
FrøkenSprøken Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Så godt, da! Ta deg en dusj, tenn stearinlys og lag eventuelt kveldsmat til dere. Slike koselig overraskelser setter i allefall min kjære umåtelig stor pris på Kos dere!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 åå, hørtes kosli ut!! må jeg gjøre neste gang.. er dautrøtt, hehe.. klarer nesten ikke å holde oppe øya! takk for det du
FrøkenSprøken Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Hihihi.... Vi har hatt et ganske langt brudd, og ble sammen igjen for 8 mnd siden, så her har vi blitt veldig bevisste på å holde forholdet ved like. Er jo sååå hyggelig å bli overrasket med slike ting:) Kos deg med gubben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå