Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Tulla på ett år har den siste tiden forandret seg veldig. Hun er masete (spesielt på meg) grinete og mye sinna. Prøver å holdet sinnet i ro og avlede, overse eller oppmuntre til annet, men ingenting hjelper. I natt toppet det seg. Hun sov fra 19.30 og våknet 22.30. Da var helvete løs, mildt sagt. Hun hyla og hyla, satt seg opp i senga. Ville ikke være på fanget, skulle ikke være i vår seng ikke sove. Alt var galt, og jeg kjente igjen gråten fra dagtid, hun er sinna. Hun sovnet ikke før kl 04 og våknet igjen kl 06. Nå er hun en ren mare, men det er ikke så rart når hun kun har sovet 5 timer i natt. Hva skal jeg gjøre? Er desperat!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Skal vedde på at det er en tann som kommer, vår er alltid slik da. Det går nok over snart.
Helene_81 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Oii.. Ikke lett når dem er sånn ;-) Har hun fått alle tennene sine eller? Vondt i magen, halsen, bare en tanke, for min gutt hadde vondt i halsen her for litt siden og han var sånn.. Mulig det er noe annet hos jenta di altså, men.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå