Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Får ikke oppdatert profilen min, men nå har jeg det snart i boks. Lektor med tillegg faktisk.
KaMa Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Dæven døtte, Lektor Doppler. Gratulerer så mye! Kjennes det fint ut?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Lektor Doppler med tillegg, kan jeg få gå og tisse?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Nei, du får holde deg til friminuttet. Eller som jeg svarer. Jeg er her. Du disponerer tiden din. Oppgaven skal leveres. Men hvordan du velger å nå målet er opp til deg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 Jepp. Nå skal jeg ikke skrive en pedoppgave på overskuelig fremtid, men jeg har papir på at jeg kan FOU i skolen så det er jo mulig at jeg kommer til å skrive en sånn om noen betaler meg for det.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Ah, hvilken fortreffelig lektoralsk uttalelse, sånt kan vi like!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2008 Men ikke mine kolleger. For tenk om elevene får for få TIMER, vi bryr oss ikke om utbytte, bare de sitter på den jævla stolen et visst antall timer i året. Det er det viktigste. Forresten samme med oss lærere, er vi ikke på plassen vår et vist antall timer i uka gjør vi ikke jobben vår. For det er stolen man sitter på som teller. Ikke hva man faktisk gjør.
Dronningen! Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer Doppler.... kan du begynne på en skole i nærheten av meg slik at jeg vet at Flisa får en oppgående start på livets skole? Bør det egentlig være en sensor i stolene slik at de som sitter mest får en påskjønnelse?
Cat.68 Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer Lektor Doppler!! Det er virkelig fortjent.Vi trengr så alt flere lærere med din filosofi!!
piano♫ Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer så masse, lektor Doppler med tillegg :-) Da er vel du en av de jeg kan gratulere en ekstra gang, i følge vår hovedtillitsvalgte. Lektorer med tilleggsutdanning har fått den beste lønnsutvklinga i Unio. Før streik, riktignok, men det blir vel gjerne slik...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. mai 2008 Takker for alle gratulasjoner.
Willemo Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer, nå kan du smykke deg med flotte titler! Jeg gleder meg til min siste er spikra, så skal jeg begynne å alltid presentere meg med navn og tittel.
oui-oui Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Grattis! Er lektor med tillegg det som i hine hårde dager het lektor med opprykk, og representerer tillegget det som i samme hine hårde dager het ped.sem.? Herregud, så gammel jeg føler meg (til en forandring)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå