Gå til innhold

Kall meg bare Lektor Doppler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke oppdatert profilen min, men nå har jeg det snart i boks. Lektor med tillegg faktisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven døtte, Lektor Doppler. Gratulerer så mye!

Kjennes det fint ut?

Skrevet

Lektor Doppler med tillegg, kan jeg få gå og tisse?

Skrevet

Nei, du får holde deg til friminuttet.

 

Eller som jeg svarer. Jeg er her. Du disponerer tiden din. Oppgaven skal leveres. Men hvordan du velger å nå målet er opp til deg.

Skrevet

Jepp. Nå skal jeg ikke skrive en pedoppgave på overskuelig fremtid, men jeg har papir på at jeg kan FOU i skolen så det er jo mulig at jeg kommer til å skrive en sånn om noen betaler meg for det.

Skrevet

Ah, hvilken fortreffelig lektoralsk uttalelse, sånt kan vi like!

Skrevet

Men ikke mine kolleger. For tenk om elevene får for få TIMER, vi bryr oss ikke om utbytte, bare de sitter på den jævla stolen et visst antall timer i året. Det er det viktigste. Forresten samme med oss lærere, er vi ikke på plassen vår et vist antall timer i uka gjør vi ikke jobben vår. For det er stolen man sitter på som teller. Ikke hva man faktisk gjør.

Skrevet

Gratulerer Doppler.... kan du begynne på en skole i nærheten av meg slik at jeg vet at Flisa får en oppgående start på livets skole?

 

Bør det egentlig være en sensor i stolene slik at de som sitter mest får en påskjønnelse?

Skrevet

Gratulerer Lektor Doppler!!

Det er virkelig fortjent.Vi trengr så alt flere lærere med din filosofi!!

Skrevet

Gratulerer så masse, lektor Doppler med tillegg :-)

 

Da er vel du en av de jeg kan gratulere en ekstra gang, i følge vår hovedtillitsvalgte. Lektorer med tilleggsutdanning har fått den beste lønnsutvklinga i Unio. Før streik, riktignok, men det blir vel gjerne slik...

Skrevet

Takker for alle gratulasjoner.

Skrevet

Gratulerer, nå kan du smykke deg med flotte titler! Jeg gleder meg til min siste er spikra, så skal jeg begynne å alltid presentere meg med navn og tittel.

Skrevet

Grattis! Er lektor med tillegg det som i hine hårde dager het lektor med opprykk, og representerer tillegget det som i samme hine hårde dager het ped.sem.? Herregud, så gammel jeg føler meg (til en forandring)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...