Aini Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg er dagmamma for en gutt på 8 mnd. de vill at jeg skal ha han hos dem i morgen siden han har vert litt forkjøla i helga,men jeg skal også passe ungen til søskenbarne mitt på 4 år derfor kan ikke være hos dem,og faren blir sur fordi vi har jo avtalt at jeg skal ha han og da kan jeg ikke dobbel booke meg. Men hva er forskjellen om jeg er hos meg eller dem? hviss han er for syk til å gå ut bør jo heller en av foreldrenne være hjemme med han? eller hva syns dere?
NoDoubt Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Viss barnet er for sykt til at du ikke kan gjennomføre en vanlig dag med han som å gå ut å leke osv så burde de absolutt være hjermme selv.
NoDoubt Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Har du barn selv eller passer på andre barn fast? Viss ikke så syns jeg du burde stille opp viss det var avtalen før du lovte å passe et ekstra barn. Men om du har andre barn selv eller fast og de hindrer din dag med dem med å levere syk unge så syns jeg de skal være hjemme selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå