Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Sjangsen er jo der gjennom hele syklusen. Men det er mindre sannsylighet rett etter og rett før mensen. Men man kan aldri være for sikker. Husk at sædcellene kan leve flere døgn. Og du kan ha tidlig eggløsning o.l. Så ja, man kan bli gravid rett etter mensen også, som ellers i syklusen:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 tusen takk for svar har el den 28 mai, men bare MÅTTE starte så for tr var over føler det på meg, men tro kan flytte fjell vettu..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Det er jo lite sansynlig da, selv om det KAN skje. Jeg hadde ikke gått rundt og trodd jeg var gravid i allefall
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Ååjoda du, ALT kan skje... Faktisk også flere som har 2 eggløsninger pr mnd, innkludert meg selv. Jeg har en tidlig etter mens, og en ca 10 dager før mens igjen.. Mamma hadde det på samme måte, har vært hos leger og diverse, slik er det bare med noen.. Men man kan ha tidlig eggløsning som en ovenfor her skrev, og derfor være gravid i og med at svømmerne kan leve 4 døgn.. Du får bare vente til IKM og ta en test da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå