phantomet Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 for nå er Junior trygt plassert i sengen sin. Det var en svært trøtt men utrolig blid gutt som kom hjem nettopp. Han hadde sånn rar søvndrukken stemme, men bedyret at han ikke hadde sovet på turen, selv om det var midt om natten... De andre barna sov, men ikke han nei... *ler* Imorgen er det planleggingsdag i barnehagen, så Junior skal være hjemme med meg. Og da vi fortalte ham at når alle de andre drar avgårde imorgen tidlig, kan han sove og kose seg så lenge han vil...kom det med et stort glis: "Da er jeg den aller heldigste av alle imorgen jeg da....!" Å nå kan jeg nyte nattefreden.... Deilig når alle ungene sover i sengene sine!
iznogood Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Da har han hatt det kjempekjet, skjønner jeg - og nå har du det kjekt som har fått ham hjem igjen :-) Blir nok en riktig deilig kosedag hjemme for alle sammen i morgen, skjønner jeg.
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Det er best når alle er hjemme! Nå sier jeg som dritgreijenta sa etter tre timer med synging og pjatt... NADDA!
tebekaa Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Så fint at han har hatt det fint:-) Visste vel egentlig det da tenker jeg, men typisk mammaer å gå å fundere og bekymre seg unødig. Kose seg med mamma helt for seg selv i morgen han da, det blir luksus det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå