Zitro Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 For første gang siden jenta mi ble født så ser det ut til at hu har sovnet i sin egen seng - UTEN puppen i munnen!!!!! Jeg la henne kl 22.00 og det har vært litt gråting, mye trøsting, litt byssing, masse god snakk, et lite påfyll med melk og en del vugging av senga nå på slutten... MEN NÅ SOVER HUN!!! Gud jeg er lykkelig... da er det håp for at hun skal klare det flere ganger ihvertfall! Hun er forresten 3 mdn og 1 uke gammel...
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Å hvor deilig Har også en som bare sovnet på puppen her. Men holder på å lærer han å sovne av seg selv nå. rimelig deilig hver gang han klarer det ja !!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer så masse!! Emilie har for vanen å sovne med puppen i munnen hun også, men oftere og oftere så har jeg tatt den ut rett før hun har sovnet og stappa inn smokken og latt henne fått kosekluten sin istedet for!
Kaffemocca Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Så deilig da=) Fint du begynner med det nå, jeg satt plutselig en dag med en 1 åring som måtte ha puppen i munnen for og sovne og det gjorde min bevegelighet litt mindre kan du si :-s
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 SÅ BRA!!!!!!!! Kjenner følelsen veldig godt, har nettopp vært i gjennom dette selv. Deilig følelse!
Zitro Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2008 He, he... er glad eg bare bråbestemte meg i kveld ja. Selv om jeg egentlig har kosa meg opp med henne hver eneste kveld så innser jeg jo at jeg kan jo ikke sitte sånn til jeg skal begynne å jobbe igjen heller! Men jeg skulle ønske hun tok smokk, hadde nok sovna enda fortere da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå