Jenta79-jente06 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Vi skal prøve på nr 2. Jeg tok siste p-pille 22 April da brettet var tomt. Fikk da mensen 26 april. Da skulle jo mensen komme 24 mai,da jeg har 28 syklus. Men den har ikke kommet. Stemmer ikke det? Men den kan vel kanskje være litt ute av kontoll nå? Så når kan jeg regne med å få mensen igjen?
hailey88mod Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 jeg har alltid hatt stabil mens(før ppiller) fikk mens rett etter siste brett var tatt(seff)men så tok det 34 dager før neste!! var sikker på at jeg var gravid noe jeg ikke var,så det skal visst ta litt tid før syklusen stabiliserer seg... aner ikke hvor mange dager min er nå.fikk første naturlige mens 28 april. vi har hatt sex denne måneden som vi har både 28 og 34 dg syklus,for jeg aner ikke! aner ikke når du kan regne med å få mensen,men syklusen endrer seg jo hele tiden og da ikke pga pillene så ikke uvanlig om den er lengre eller kortere.
Jenta79-jente06 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Okay.. Takker for svar. Får nok bare vente å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå