Mamman til Daniel:) Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 synes denne virker så fin og bruke. Har ganske lite bad, slik at denne er genial for plassen. Noen som har erffaringer med bruk på nyfødte???
Trulte76 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 jeg får låne den min bror hadde til sin unge. Den var visst veldig snerten å bruke. Det var omtrent bare den de brukte.Så var bare masse skryt av den der ja. Hjelper visst mot luftsmerter også.
Meg, J & L Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg brukte den på førstemann. Kjempe gøy Det var litt vanskelig i begynnelsen for da var han så liten at han gled nedi..hehe.. men etterhvert som han vokste så synes han det var kjempegøy!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Brukte en helt vanlig 10 liters plastbøtte de første mnd. jeg. (med garantert giftfri plast) Funket helt utmerket. Trengte ikke tummytub
Herkules Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Veldig fornøyd, vi hadde lite bad og satt enten på do eller i sofaen og badet ham i bøtta, syns den var lettere å bruke en en vanlig bøtte både pga høyde og fordi den er avrundet i bunn Vi har nå et større bad med badekar, men tror dt blir Tummytuben når den lille kommer likevel. Veldig lett å bruke
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er kjempeglad i TummyTuben. Som noen andre skrev så var den litt vrien å bruke med en gang, men når det gikk seg til var den så kjekk og grei. Jeg sliter med ryggen og bekkenet, og slet så med bading av førstemann i vanlig balje, men tummytuben med nr 2 gikk superbra!
Puselure Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Tummy tub`en er helt super. De bruker denne ved nyfødt intensiv avd, ihvertfall når jeg jobbet der:) Poden min sluttet å bruke den for et par mnd siden og han er litt over 2 år. Det er tryggere for babyen å bade iom at de får en stilling i tt som er lik den de hadde i mors mage, de blir ikke liggende å kave på ryggen med masse plass rundt seg. Har vasket den så vi har den klar til nr 2 som kommer når som helst nå
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Herlig med masse godord om Tommytub'en. Har selv en slik stående klar til førstefødte finner det for godt å komme ut i store verden. Har tidligere god erfaring ved bruk av denne i jobbsammenheng. Barna stortrivdes i den og brukte den overraskende lenge. Ikke nok med at den tar liten plass, den fylles også veldig raskt opp. Man trenger ikke lenger å vente til et større kar er passe fullt;)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 hihi,vi tenkte på å bruke tummytubben,meeen siden det er gubben her i huset som tar all bading av prinsessen,så ville han heller ha murerbøtte. Hvilket de trivdes kjempegodt med begge to Samme funksjon og veldig mye billigere! Amming er bare mamma sin ting, så vi ville at pappaen skulle ha noe som bare var hans ting,- hun er snart to år,og det er fortsatt kun hans jobb
MaybeAgain Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Helt genial oppfinnelse - men en dyr platbøtte ) Vi har brukt vår veldig mye. Lillegull bader bare der og hun er nå 10 mnd. Den første mnd var hun litt "gummi" i kroppen, og satt ikker så godt oppi der - måtte holde henne litt så hun ikke skled rundt. Men deretter har den vært topp! Pass på - når de begynner å reise seg reiser de seg også i Tummy Tuben - og da blir den vinglete! God bading!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå