plutselig gravid igjen Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Min gravide venninne skal gifte seg og jeg trenger tips til et koselig utdrikningslag........
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Begynn dagen med å ta henne med på tur! Kjør rundt i f.eks motorsykke eller en cabriolet rundt omkring! på slutten så må hun ha på seg bind for øynene så hun ikke skjønner noenting! kjør da til en venninne og ha da en piknik der på verandaen eller i en park f.eks med alle venninnene! Dra så til en studio der hun kan synge inn på en cd med dere som back-up kor! Dra til en fotograf der hun kan få tatt både "utdrikningsbilder" med henne og deg! og tatt gravidbilder om hun har stor mage! Avslutt dagen med en ost og vinkveld hos deg f.eks!
Musemor med tre søte små Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Kommer an på hvor gravid hun er. MegaZone er drit gøy. Ellers kan man kjøpe inn masse juice, brus, frukt og bær. Sette opp en blender og konkurere om hvem som lager den beste smodien. (Hvert med på det, riktig nok med alko.) Magemaling om veldig gravid.
Monajenten Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Mange gode forslag her, likte spesielt det med smoothiekonkurranse, det er sikkert kos:-) Men hadde jeg vært gravid og skulle ha utdrikningslag, så hadde jeg håpet av hele mitt hjerte at venninnene mine sendte meg på spa;-) Tenk så deilig da, det er slitsomt å være gravid. En skikkelig deilig spabehandling ville vært helt supert! :-) Ellers er det jo en god idé å kose seg hjemme hos en av dere på kvelden, med god mat og drikke, og ikke minst skravling:-) Det er alltid kos med den "leken" om at alle skal ha med en gave som bruden skal få, en ting som minner dere om den som skal gifte seg. Så skal hun gjette hvem det er fra:-) Lykke til med planlegging!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 spa sier jeg spa ta med en gjeng på spa/eller et intimt bad også koser dere der med frukt og god alkoholfri drikke og prater jenteprat. en gravid sliten bryllupsklar dame trenger omtanke, kjærlighet og oppmerksomhet. det kan dere gi henne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå