Løvejenta_83 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Noen som kan være så snill å forklre meg åssen eg skal bruke dette pogrammet, får bare til å sette inn bilder..ikke lage til slike stilige effekter med rammer, og pynt og slikt...:-(
junijente 08 + augustbarn11 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 dette lurer jeg også på...dytter...
Ayla78 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Hvis dere går inn på den siden som heter page, så vil det der komme opp muligheter til å lage kollasjer. NB. Når dere er ferdige og skal til å lagre, må dere gå på det feltet under save hvor det er bilde av ei nøtt og endre størrelsen til 300% hvis ikke blir kollasjen veldig liten og kan ikke printes ut feks.. Snertent program.. LYkke til
junijente 08 + augustbarn11 Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 tusen takk, da har jeg noe å sitte å drive med i denne LAANGE vente tiden frem mot termin (14 dager).
Løvejenta_83 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 oki-) ble litt klokere etter å prøve meg litt fram... har du foressten noen tips om hvor man finner slike cartoonies..tenker da på slike fine bamser og boy/girl ikon og slike ting:-) Takk!
Løvejenta_83 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 noen som har noen ideer om hvor man finner slik "pynt" til datascrappinga?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå