Gå til innhold

PHOTOSCAPE....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan være så snill å forklre meg åssen eg skal bruke dette pogrammet, får bare til å sette inn bilder..ikke lage til slike stilige effekter med rammer, og pynt og slikt...:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på...dytter...

Skrevet

Hvis dere går inn på den siden som heter page, så vil det der komme opp muligheter til å lage kollasjer. NB. Når dere er ferdige og skal til å lagre, må dere gå på det feltet under save hvor det er bilde av ei nøtt og endre størrelsen til 300% hvis ikke blir kollasjen veldig liten og kan ikke printes ut feks.. Snertent program.. LYkke til

Skrevet

tusen takk, da har jeg noe å sitte å drive med i denne LAANGE vente tiden frem mot termin (14 dager).

Skrevet

oki-) ble litt klokere etter å prøve meg litt fram... har du foressten noen tips om hvor man finner slike cartoonies..tenker da på slike fine bamser og boy/girl ikon og slike ting:-)

 

Takk!

Skrevet

noen som har noen ideer om hvor man finner slik "pynt" til datascrappinga?:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...