KaMa Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Uffda.. Dette hørtes mer ut som tristlisten enn hatlisten. Noe jeg kan gjøre? Sende over et glass vin? Sjokolade? Klem?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Åpne sluser ute eller inne eller begge? Sympati uanset..
pingu...... Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 ja, det var nok mer tristliste, men jeg hater å være trist, så da ble det sånn.... takk kjære deg, vin, lsjokolade og klem hadde gjort seg i mengder Jeg ser ende på tristheten nå da, jeg må bare forstå litt...og det begynner å nærme seg. Så nå skal jeg sove også kommer solen i morgen.
pingu...... Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 definitivt begge....og tack... seng neste.... *nikke*
KaMa Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Virtuell vin, sjokolade og klem er sendt. Håper det ordner seg, går over eller at forståelse hjelper, i hvert fall at verden ikke er så blå i morgen. Natta. :-)
pingu...... Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2008 tack så mycket :-) forståelse hjelper veldig, og den er der...den må bare bearbeides litt og i morgen er nok verden snillere Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå