Gå til innhold

Vaske klær i bekken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke akkurat det jeg må gjøre... men nesten:=/ Vaskemaskinen har gått ad dundas... og det er jo festlig med 7 individer i huset. Heldigvis så bor oldemor i huset, og hun har en liten fis av en vaskemaskin... så i dag har jeg lånt den 7 ganger;=D

I tillegg så har termostaten på varmtvannsbeholdern tatt kvelden og krana i garasjen har sprukket... noe som har medført vannlekasje ned i underetasjen!!!

Merkelig med slike perioder hvor alt ryker!!! Men, men... tar det med (delvis) godt humør og gleder oss til konfirmasjonen neste helg er overstått. Forhåpentligvis så har vi varmtvann nok til at vi får dusjet før gjestene ankommer....hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt du slapp å vaske klær i en dam i garagen, jaffal.

Ny vaskemaskin sto høyt på min ønskeliste, helt til den eneste jeg fant jeg kunne like var en Miele sak til 20K og tilhørende tørketrommel til 18K.

Det kan umulig være verd det - så håber du finner noe du liker til en spiselig penge. Ellers var det jo godt at Oldemor kunne trå til, da :-)

Har dere bare varmt vann eller bare kald vann nå som termostaten har tatt kvelden? En gang slo lynet ned i benkeberederen min - da sto den og kokte døgnet rundt og jeg hadde så varmt vann som bare det ;-D

Når alt dette har skjedd samtidig - så er nok alle overraskelser unnagjort, og det blir en flott konfirmasjonshelg!

Skrevet

Ja håper alle uforutsatte hendelser har inntrådt!!! Glemte å nevne at kilowatt-måleren i huset har gått banans....så vi må bytte den og...Har hatt ett strømforbruk som ikke ligner grisen. Elektrikeren, som forøvrig har klippekort her i huset, har etter maaange timer og målinger funnet ut at det må være den. Alt annet er byttet og nytt. Han så at E-verket dekker inntil 30 000,- av kostnaden ved bytte...tør ikke tenke tanken ut på hvor mye det da egentlig koster...

Men... en flott konfirmasjonsfeiring skal vi få til til guttevalpen vår!!!

Skrevet

Å nei....Snakk om at alt kommer på en gang da!!!

Håper virkelig du slipper i bekken å vaske klær.

Her har ting holdt noen mnd "bank i bordet",og håper det fortsetter slik å.Ingenting er så forbaska som når alt går samtidig...

Godt di dekker ny måler.skulle bare mangle å.

å krysser fingrer for at dere har varmt vann til neste helg.

Skrevet

Hoho... familien Stinke i kirken;=) Jeg kan jo alltids slippe unna med det i og med at jeg skal ha bunad... se ut som ei budeie, lukte som ei budeie;=)

Skrevet

uff da =))))

Eller finne den veien til bekken og ta med såpe ....

men pass deg nå for varme rør.... ....hahahaha....hehe...

Skrevet

Er ikke kilowatmåleren e-verket sin eiendom? eller nettleverandøren eller hva de nå kaller seg.

Burde ikke da e-verket dekke måleren, bytte av måleren, masse av elektrikeren og regne ut hvor mye dere skal ha tilbakebetalt som dere har betalt for mye grunnet syk måler?

Jeg kjenner at det hadde blitt Forbrukerombudet sammen med FBI og TV2 hjelper deg og hele pakken :-)

Men flott konfirmasjon blir det - og antakeligvis uten så mye som en sildrebekk involvert :-)

Skrevet

Sukk...nei... akkurat som skiringsskapet, så er måleren vår egen eiendel. Men vi kan få tilbakebetalt en sum av overforbruket.

Skrevet

Jøss da, hørtes jo ut som en helt vanlig dag hos dere!

Det er liksom ikke måte på når det først setter igang......

Men du er flink som tar det med humor og gjør det beste ut av det. Det kunne alltids vært mye verre vet du;-D

Og tenk, at neste mandag, da er det bare å puste ut, konfen er vel gjennomført og alle hjerter gleder seg.....

Sender over lykke til vibber og håper dere slipper mer krøll nå!!

Skrevet

Åååå.... men om den er min eiendel, så skal jeg pilleplukke på den akkurat som jeg vil :-D

Synes minst dere burde få tilbake alt dere har blitt fakturert for mye.

Skrevet

Ojsann det var my på en gang, merkelig det der...når en ting går står liksom tingene i kø for å ryke :0(

Håper dere iallefall får en flott konfirmasjon og at dere få igjen penger for strømmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...