Gå til innhold

Er det en gubbegreie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å ikke pusse tennene regelmessig. Æsj, æsj æsj.

Jeg har en eks som pusset tennene en gang i året og en samboer som sier at han pusser de 2-3 ganger i uken, men jeg vil nå heller tippe 2-3 ganger i måneden.

Jeg har en svoger som er likedan.

 

Hvorfor ikke? Er jo ikke rart de får stygge tenner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æææææsj, får de ikke sinnsykt mye pels på tenna da?

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Yuck!! Broren min er også litt sånn...usj! Selv klarer jeg ikke å legge meg uten å ha pussa tennene, uansett hvor trøtt jeg er!

Skrevet

Tror ikke de fleste gubber er sånn, nei....Æsj. Hadde faktisk nektet å kysse han om han pusset tennene så sjeldent. Ekkelt.

Skrevet

æsj!!! ikke bare rart at de ikke får stygge tenner,men folk skal jo kunne overleve pusten deres også...nei huff..sambo kan være slurvete på mye..men tennene pusser han morgen og kveld...

Skrevet

Tror ikke det er så veldig vanlig. Har aldri hatt et forhold til noen som ikke pusset minst en gang om dagen.

Skrevet

Han har faktisk ikke dårlig ånde, men jeg ser jo på tannbørsten da og den blir rett og slett ikke slitt.

Skrevet

Hallooo?!?! Er du seriøst?

 

Jeg mener alvorlig at jeg aldri verden kunne bodd med noen som ikke pusset tennene minst to ganger om dagen.

 

Synes det er normal hygiene for en voksen å dusje minst èn gang om dagen og pusse tenner to....

 

YIKES! Hvordan holder du ut egentlig? Sorry, men det høres helt ressurssvakt ut..

Skrevet

Fysj... dette har jeg aldri hørt om før... Hadde aldri orket å kysse en mann som ikke pusset tennen sine morgen og kveld.. Vet ikke om jeg hadde orket å snakke med han en gang.. (hvis ikke han sto langt unna;))

Skrevet

dårlig ånde eller ikke...å ikke pusse tennene daglig er nok ingen gubbegreie,heller ren latskap!!!

Skrevet

Tja, jeg er ikke akkurat bortskjemt på det området, ånden er faktisk fin, merkelig nok.

Jeg maser på han, men tydeligvis ikke nok.

Skrevet

Det kan da umulig være vanlig!!? Sambo pusser heldigvis tennene sine morgen og kveld, det er han kjempe nøye på og godt er det!

Hadde aldri i verden klart å kysse en som ikke hadde pusset tenner på flere dager blæh..

Skrevet

Usj bush:-p Nei Guri land, da hadde jeg trykket tannbørsten ned i ganen på`n:-p Det er bærra ekkelt:-p

Ikke hørt om det engang jeg. Ingen menn jeg har noe forhold til unnlater å pusse tenna:.\

Skrevet

mom2two: skjønner deg godt med tannpussen...

men å MÅTTE dusje en gang her dag er jo ikke noe man trenger med mindre man gjør noe så man blir svett osv....går fint ann å ta en "kattevask" med vaske klut å da...

 

Skrevet

Tror ikke det er en gubbeting.. Gubben min Må pusse tennene om morran hvertfall. Han pusser vanligvis to ganger om dagen..

Skrevet

Er enig med mom2two, jeg. Å dusje en gang for dag (voksne) synes jeg skulle bare mangle.

Skrevet

Jeg synes faktisk det er normal hygiene for voksne mennesker (alle svetter jo i løpet av en dag, enten man er fysisk eller ikke,spesielt menn) å dusje daglig. Ikke minst er det vel vanlig intimhygiene... kunne du tenke deg å ha sex med en mann som bare vasker seg med vaskeklut?

 

Dessuten vaske seg med vaskeklut? Æsj, sorry,men jeg synes det er litt ekkelt jeg altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...