trillemamma Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Det å ikke pusse tennene regelmessig. Æsj, æsj æsj. Jeg har en eks som pusset tennene en gang i året og en samboer som sier at han pusser de 2-3 ganger i uken, men jeg vil nå heller tippe 2-3 ganger i måneden. Jeg har en svoger som er likedan. Hvorfor ikke? Er jo ikke rart de får stygge tenner.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Æææææsj, får de ikke sinnsykt mye pels på tenna da?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Yuck!! Broren min er også litt sånn...usj! Selv klarer jeg ikke å legge meg uten å ha pussa tennene, uansett hvor trøtt jeg er!
cherry coke Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Tror ikke de fleste gubber er sånn, nei....Æsj. Hadde faktisk nektet å kysse han om han pusset tennene så sjeldent. Ekkelt.
Cecelia & jentene Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 æsj!!! ikke bare rart at de ikke får stygge tenner,men folk skal jo kunne overleve pusten deres også...nei huff..sambo kan være slurvete på mye..men tennene pusser han morgen og kveld...
Ravna Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Tror ikke det er så veldig vanlig. Har aldri hatt et forhold til noen som ikke pusset minst en gang om dagen.
trillemamma Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2008 Han har faktisk ikke dårlig ånde, men jeg ser jo på tannbørsten da og den blir rett og slett ikke slitt.
Mom2Two Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Hallooo?!?! Er du seriøst? Jeg mener alvorlig at jeg aldri verden kunne bodd med noen som ikke pusset tennene minst to ganger om dagen. Synes det er normal hygiene for en voksen å dusje minst èn gang om dagen og pusse tenner to.... YIKES! Hvordan holder du ut egentlig? Sorry, men det høres helt ressurssvakt ut..
ditte&malusken&lillebror Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Fysj... dette har jeg aldri hørt om før... Hadde aldri orket å kysse en mann som ikke pusset tennen sine morgen og kveld.. Vet ikke om jeg hadde orket å snakke med han en gang.. (hvis ikke han sto langt unna;))
Cecelia & jentene Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 dårlig ånde eller ikke...å ikke pusse tennene daglig er nok ingen gubbegreie,heller ren latskap!!!
trillemamma Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2008 Tja, jeg er ikke akkurat bortskjemt på det området, ånden er faktisk fin, merkelig nok. Jeg maser på han, men tydeligvis ikke nok.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 Det kan da umulig være vanlig!!? Sambo pusser heldigvis tennene sine morgen og kveld, det er han kjempe nøye på og godt er det! Hadde aldri i verden klart å kysse en som ikke hadde pusset tenner på flere dager blæh..
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Usj bush:-p Nei Guri land, da hadde jeg trykket tannbørsten ned i ganen på`n:-p Det er bærra ekkelt:-p Ikke hørt om det engang jeg. Ingen menn jeg har noe forhold til unnlater å pusse tenna:.\
silje-Thea 010108;) Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 mom2two: skjønner deg godt med tannpussen... men å MÅTTE dusje en gang her dag er jo ikke noe man trenger med mindre man gjør noe så man blir svett osv....går fint ann å ta en "kattevask" med vaske klut å da...
Kaffemocca Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 Tror ikke det er en gubbeting.. Gubben min Må pusse tennene om morran hvertfall. Han pusser vanligvis to ganger om dagen..
cherry coke Skrevet 25. mai 2008 #16 Skrevet 25. mai 2008 Er enig med mom2two, jeg. Å dusje en gang for dag (voksne) synes jeg skulle bare mangle.
Mom2Two Skrevet 25. mai 2008 #17 Skrevet 25. mai 2008 Jeg synes faktisk det er normal hygiene for voksne mennesker (alle svetter jo i løpet av en dag, enten man er fysisk eller ikke,spesielt menn) å dusje daglig. Ikke minst er det vel vanlig intimhygiene... kunne du tenke deg å ha sex med en mann som bare vasker seg med vaskeklut? Dessuten vaske seg med vaskeklut? Æsj, sorry,men jeg synes det er litt ekkelt jeg altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå